کد خبر : 1724543 | 20 آذر 1399 ساعت 17:27 | 16.7K بازدید | 0 دیدگاه

چوکا تالش 1 – گل ریحان البرز 0 ؛

اولین برد چوکا در این فصل

تیم چوکا توانست همراه با سرمربی جدید خودش به اولین برد خود در هفته چهارم رقابت‌های لیگ یک دست یابد.

 اولین برد چوکا در این فصل

به گزارش "ورزش سه، رقابت‌های لیگ یک امروز هفته چهارم خودش را پشت سر گذاشت که در این هفته تیم فوتبال چوکا موفق شد با عبور از سد گل ریحان البرز اولین برد خود در دومی دیدار خانگی خودش را به دست بیاورد.


این دیدار  به قضاوت سعید رحیمی مقدم، کمک‌ها: ایوب غلام‌زاده و بابک قلی‌زاده، داور چهارم: مهدی نورمحمدی در شرایطی در ورزشگاه خانگی چوکا برگزار شد که هادی شکوری در هفته دوم جای خود را به علی لطیفی سپرد و این بازی اولین تجربه خانگی لطیفی به همراه دستیاران خود یعنی علی چینی و نیکبخت واحدی بود.


چوکایی ها که در هفته سوم توانسته بودند تیم مدعی استقلال خوزستان را در اهواز با کسب یک تساوی متوقف کنند در این دیدار دست به کار بزرگی زدند و گل ریحان را که در این فصل تا به اینجا دور از انتظار ظاهر شده و  تنها دو امتیاز به دست آورده است را با یک گل شکست دادند.


تک‌گل این دیدار را علی مصطفایی هافبک اسبق ماشین‌سازی که دوباره به تیم سابق خودش بازگشته است در نیمه اول در دقیقه 36 به ثمر رساند. او در این صحنه با یک حرکت عرضی به داخل محوطه جریمه، شوت محکمی زد که در ادامه با برخورد به مدافعان گل ریحان تغییر جهت داد و به‌این‌ترتیب این تیم به اولین سه امتیاز شیرین این فصل خود رسد.


با احتساب این نتیجه سبزپوشان تالش در پایان هفته چهارم با 4 امتیاز در جایگاه 13 جدول رده‌بندی و شاگردان میثم منیعی همچنان در حسرت پیروزی و تنها با 2 امتیاز از 4 بازی در رده 16 جدول قرار گرفتند.

دیدگاه‌ها