کد خبر : 1724622 | 21 آذر 1399 ساعت 09:20 | 6.9K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا: شرایط آرسنال در لیگ برتر عوض می‌شود

میکل آرتتا بعد از صعود آرسنال به مرحله حذفی لیگ اروپا با کسب حداکثر امتیازهای ممکن گفت اطمینان دارد توپچی‌ها در لیگ برتر هم می توانند شرایط خود را تغییر بدهند.

آرتتا: شرایط آرسنال در لیگ برتر عوض می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه آرسنال دیشب در آخرین بازی خود از مرحله گروهی لیگ اروپا در خانه حریف ایرلندی اش دانداک موفق شد این تیم را 4-2 شکست دهد تا با کسب 18 امتیاز از شش بازی یعنی حداکثر امتیازهای ممکن به عنوان صدرنشین مقتدر گروه B به مرحله حذفی صعود کند، فرصت را برای اظهارنظر درباره شرایط بد تیمش در لیگ برتر مناسب دید و گفت شک ندارد آرسنال می تواند شرایط خود در لیگ برتر جزیره را هم بهبود بخشد.

 

1550961

 

درخشش آرسنال در لیگ اروپا در حالی است که شاگردان آرتتا در لیگ برتر از هفت بازی اخیرشان تنها دو پیروزی بدست آورده اند. توپچی‌ها در چهار بازی اخیر خود در لیگ برتر سه بار شکست خورده اند و به همین دلیل است که آرتتا بیش از هر زمان دیگری تحت فشار قرار دارد.

 

آرتتا در پایان بازی دیشب به خبرنگاران گفت: " من شک ندارم بچه‌های ما در لیگ برتر هم به خوبی واکنش نشان داده و شرایط را تغییر می‌دهند. اطمینان دارم ما با سخت کوشی و همکاری همه و همینطور با تلاش کل باشگاه برای حمایت از تیم می‌توانیم این تغییر را بوجود بیاوریم. ما باید این را ثابت کنیم و از این به بعد سه امتیازها را بدست بیاوریم".

 

1550072

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " حالا باید لیگ اروپا را تا ماه فوریه فراموش کنیم و تمام حواس مان متوجه لیگ برتر، جام اتحادیه و جام حذفی باشد. ما تیم بزرگی داریم و چند بازیکن ما از مصدومیت برگشته اند و حالا می‌توانیم از گزینه‌های بهتری در ترکیب استفاده کنیم".

 

 

دیدگاه‌ها