کد خبر : 1724637 | 21 آذر 1399 ساعت 11:05 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

تغییر آموزش داوران اروپا بعد از جنجال در پاریس

یوفا بعد از نیمه کاره ماندن دیدار PSG و باشاک‌شهیر با اتهام نژادپرستی بازیکنان به داور چهارم، تصمیم دارد نحوه آموزش داوران در اروپا را تغییر دهد.

تغییر آموزش داوران اروپا بعد از جنجال در پاریس

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه این هفته در دیدار دو تیم PSG و باشاک‌شهیر که در چارچوب لیگ قهرمانان اروپا در پاریس برگزار می شد بازیکنان دو تیم داور چهارم رومانیایی را به نژادپرستی متهم کرده و زمین را ترک کردند تا مسابقه دو تیم فردای آن روز با یک تیم داوری جدید برگزار شود حالا یوفا قصد دارد تغییراتی اساسی در روندهای آموزش داوری در این قاره بوجود بیاورد.

 

1552372

 

روزنامه انگلیسی دیلی میل در خبری اختصاصی می‌گوید در اجلاس داوران یوفا که ماه آینده میلادی برگزار می‌شود اتفاق دیدار دو تیم PSG و باشاک‌شهیر اصلی ترین مساله ای خواهد بود که درباره آن بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

یوفا درباره آنچه در بازی دو تیم در پاریس رخ داده تحقیقات را آغاز کرده و بازرسی را به این کار گمارده که یافته‌های خود را برای صدور حکم در اختیار کمیته کنترل‌، اخلاق و انضباط یوفا قرار خواهد داد.

 

1552371

 

بر اساس خبر اختصاصی دیلی میل، یوفا و کمیته داوران آن قصد دارند برای جلوگیری از جنجالهای آتی و مبارزه با نژادپرستی در میان داوران اروپایی برنامه آموزشی فعلی را با تغییراتی مواجه کرده و آموزشها درباره تنوع فرهنگی و زیستی و از جمله تنوع نژادی را به عنوان بخشی از برنامه درسی آموزش داوری در این قاره اجباری کنند.

 

 

دیدگاه‌ها