کد خبر : 1724658 | 21 آذر 1399 ساعت 12:56 | 15.7K بازدید | 1 دیدگاه

ولورهمپتون به دنبال ستاره جنجالی شانگهای

ولورهمپتون قصد دارد در نقل و انتقالات ژانویه مهاجم ناراضی و جنجالی شانگهای را به خدمت بگیرد.

ولورهمپتون به دنبال ستاره جنجالی شانگهای

به گزارش "ورزش سه"، رسانه های انگلیسی از تمایل ولورهمپتون برای جذب هالک ستاره برزیلی تیم شانگهای SIPG چین خبر داده اند و نونو اسپریتو قصد دارد خط حمله تیمش را در نقل و انتقالات زمستان پیش رو تقویت کند.


هالک مهاجم 34 ساله شانگهای در خلال رقابت های لیگ قهرمانان آسیا و در دیدار شانگهای در برابر یوکوهاما مارینوس با سرمربی تیمش درگیر شد. ویتور پریرا سرمربی شانگهای در دقیقه 68 هالک را از بازی بیرون می کشد و ریکاردو لوپز را جایگزین او می کند. تعویضی که به هیچ وجه به مذاق هالک خوش نیامده و او با عصبانیت زمین بازی را تر می کند.


رسانه های چینی گزارش داده اند که هالک پس از تعویض در این دیدار بر سر پریرا سرمربی تیمش فریاد کشیده و با گفتن جمله "تمام شد!" به نوعی اعلام کرده است که دیگر تمایلی به ماندن در تیم شانگهای SIPG ندارد و این تیم چینی را ترک می کند.

 

1552419


هالک در این هفته به صورت رسمی جدایی خود از شانگهای SIPG را اعلام کرد. او 3 روز پیش با انتشار پستی در صفحه شخصی خودش اعلام کرد که همکاری او با تیم چینی به آخر خط خود رسیده است و با هواداران شانگهای خداحافظی کرد.


هالک که دیگر قراردادی با شانگهای ندارد، می تواند با یک انتقال آزاد راهی گرگ ها شود. طبق گفته وین ویسی از Football Insider، مسئولان ولورهمپتون پس از اطلاع از در دسترس بودن هالک، قصد دارند او را به مالینیو استادیوم بیاورند.


رائول خمینز بازیکن گرگ ها پس از برخورد وحشتناک با داوید لوئیز مدافع آرسنال دچار شکستگی جمجمه شد و این بازیکن مدت زمان طولانی به دور از میادین خواهد بود و ولورهمپتونی ها قصد دارند تا هالک را جانشین خیمنز کنند.


این مهاجم 29 ساله و مکزیکی روز گذشته در تمرینات ولورهمپتون حاضر شد و به دیدار هم تیمی ها و سرمربی خود نونو اسپیریتو رفت و اگرچه روحیه خوبی داشت اما به احتمال زیاد به این زودی ها به زمین بازی برنخواهد گشت.


هالک که 48 بار برای تیم ملی برزیل نیز به میدان رفته است، تجربه زیادی دارد و حتی روزنامه رکورد پرتغال گزارش داده است که این بازیکن حاضر است 90 درصد از میزان حقوق دریافتی اش را در ولورهمپتون کاهش دهد.


شایعه شده بود که دستمزد سرسام آور هالک در شانگهای SIPG چین هفته ای 385 هزار پوند بوده است. او که 4 سال پیش و با قرارداد سنگین 60 میلیون دلاری از زنیت به شانگهای پیوست، در این مدت در 145 بازی برای شانگهای در رقابت های مختلف 76 بار موفق به گلزنی شده بود و 54 پاس گل نیز داده بود.

 

1552420


البته او چندی پیش در مصاحبه با روزنامه برزیلی Lance اعلام کرده بود پیشنهادت فراوانی از کشورهای مختلف دارد. هالک در این زمینه گفته بود: من در حال بررسی بسیاری از پیشنهادهای برزیل و بسیاری از تیم ها از جمله در اروپا هستم. ترکیه، پرتغال، انگلیس، اسپانیا، ایتالیا، آلمان... البته من از چین هم پیشنهاد دارم. هر روز پیشنهادهای جدید بیشتری از راه می رسد.


از وستهام به عنوان دیگر تیم احتمالی خواهان هالک نام برده می شود و همچنین احتمال بازگشت این بازیکن به باشگاه های سابقش یعنی پورتو یا زنیت سن پترزبورگ نیز وجود دارد.

دیدگاه‌ها