کد خبر : 1724707 | 21 آذر 1399 ساعت 16:55 | 23.1K بازدید | 0 دیدگاه

از آرسن ونگر درخواست کردم کیه لینی را جذب کند

رابین فن پرسی، ستاره سابق آرسنال می‌گوید در زمان حضور در این تیم آنها از قدرت دفاعی لازم برای موفقیت برخوردار نبودند.

از آرسن ونگر درخواست کردم کیه لینی را جذب کند

به گزارش "ورزش سه"، رابین فن پرسی هشت فصل را در جمع توپچی‌ها پشت سر گذاشت اما نتوانست با این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر دست پیدا کند. در واقع با توجه به مصاحبه ای که این مرد هلندی انجام داده به نظر می‌رسد او مهم ترین ضعف آرسنال در آن مقطع را مسائل دفاعی تلقی کرده است.

 

 

1552486

 

 

فن پرسی در مصاحبه ای پیرامون این موضوع گفت: " در یک لحظه احساس کردم از من خواسته شده تا بگویم آرسنال برای قهرمانی در لیگ برتر بهتر است چه کارهایی انجام دهد. من حس کردم ما ذهنیت پیروزی نداریم و به همین خاطر از آرسن ونگر درخواست کردم جورجو کیه‌لینی را به خدمت بگیرد."

 

فن پرسی در ادامه به تمجید از مدافع حال حاضر یوونتوس پرداخت و گفت: " من چند بار مقابل کیه‌لینی قرار گرفتم و می‌دانم که او ذهنیت برنده ای دارد. من این را وقتی متوجه شدم که با هلند مقابل او قرار گرفتم. او 36 ساله است اما هر بازی را با لبخند بر لب انجام می دهد. او همچنان لبخند خواهد زد و کارت زرد دریافت نمی کند. شما در کنار خود به چنین بازیکنان برنده ای احتیاج دارید.

 

 

1552487

 

 

ما در آن زمان به لحاظ هجومی بسیار خوب بودیم و گل های زیادی به ثمر می‌رساندیم اما اساس تیم دروازه بان و خط دفاعی است. از نظر من ما از سطح مورد نیاز برای رقابت به منظور قهرمانی در لیگ برتر برخوردار نبودیم. من فقط به دنبال برنده شدن بودم و مجبور شدم نهایتاً به خاطر آن خطر کنم."

دیدگاه‌ها