کد خبر : 1724718 | 21 آذر 1399 ساعت 17:21 | 10.5K بازدید | 0 دیدگاه

پنجاه و دومین گل لیگ برتری شهباززاده

سجاد شهباززاده برای پنجاه و دومین بار در رقابت های لیگ برتر گلزنی کرد.

پنجاه و دومین گل لیگ برتری شهباززاده

به گزارش "ورزش سه"، سپاهان هفته ششم رقابت های لیگ برتر را طوفانی آغاز کرد. آنها در اصفهان با 4 گل نساجی را در هم کوبیدند تا مقتدرانه ترین پیروزی لیگ بیستم را تا به اینجای کار به نام خود ثبت کنند.


در این دیدار، سجاد شهباززاده مهاجم سپاهانی ها موفق شد دبل کند تا پنجمین گل خود در لیگ برتر را به ثمر برساند. این بازیکن در دقیقه 44 پاس کی روش استنلی را گرفت و به قلب خط دفاعی سپاهان زد و با سرتوپ مقابل حامد شیری و شوت روی پای چپ دروازه میرزازاد را باز کرد.


مهاجم 30 ساله و اردبیلی سپاهان در نیمه دوم بریس کرد. او ضربه ایستگاهی محمدرضا خلعتبری تازه وارد را با یک ضربه سر به گل تبدیل کرد تا شاگردان نویدکیا با یک پیروزی قاطعانه، برای سایر تیم های مدعی خط و نشان بکشند.

 

1552505


شهباززاده با گلی که وارد دروازه نساجی کرد، پنجاه و دومین گل خود در لیگ برتر را به ثمر رساند و با 5 گل، در کنار گادوین منشا در صدر جدول گلزنان لیگ برتر قرار گرفت.


این پانزدهمین گلی بود که شهباززاده با ضربه سر وارد دروازه تیم ها در لیگ برتر می کرد. علاوه بر این، گل پای چپ مهاجم سپاهان، یازدهمین گل او با پای غیرتخصصی در لیگ برتر بود.


این سیزدهمین گل شهباززاده برای سپاهان در لیگ برتر بود. او پیش از این، 20 گل برای سایپا و 19 گل برای استقلال به ثمر رسانده بود. این بازیکن در فصل اول حضورش در اصفهان 5 گل و در فصل دوم 3 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده بود ولی حالا با گذشت تنها 6 هفته، به رکورد بهترین عملکردش در سپاهان رسیده است.

دیدگاه‌ها