کد خبر : 1724746 | 21 آذر 1399 ساعت 19:30 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: ناامیدیم و باید سریع نتیجه بگیریم

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال تاکید کرد تیمش خیلی سریع باید شرایط را تغییر دهد.

میکل آرتتا: ناامیدیم و باید سریع نتیجه بگیریم

به گزارش "ورزش سه"، توپچی ها در هفته های اخیر نتایج ضعیفی گرفته و به رتبه پانزدهم جدول لیگ برتر سقوط کرده اند. آرسنال این هفته باید در برابر برنلی صف آرایی کند و میکل آرتتا با حضور در نشست خبری قبل از این دیدار تاکید کرد تیمش خیلی زود باید امار گلزنی خود را بهبود ببخشد.

 

میکل آرتتا گفت: "ما از نتایج اخیر بسیار ناامید شده ایم و می دانیم که نتیجه گیری سریع چقدر مهم است، زیرا ما خیلی سریع به کسب امتیاز نیاز داریم. بازی های زیادی به خصوص در خانه انجام شده که جزئیات کوچک سرنوشت آنها را رقم زده است. اما ما به اندازه کافی گل نزده ایم و بدون گلزنی نمی توانیم به اندازه کافی در مسابقات فوتبال امتیاز کسب کرده و پیروز شویم. شرایط به همین سادگی است.

 

1552345

 

این روند خلاقیت با شانس هایی که می توانید در اطراف محوطه یا یک سوم دفاعی حریف ایجاد کنید مرتبط است. ما روی جنبه های مختلفی کار می کنیم و قطعا باید موارد زیادی را بهبود ببخشیم. برنلی یک تیم سازمان یافته بوده که تهدیدی همیشگی محسوب می شود. سبک بازی برنلی مستقیم بوده و آنها این سبک را واقعا بسیار خوب پیاده می کنند.

 

آنها فازهای اول ، دوم و سوم حملات شان را به خوبی مدیریت می کنند و نحوه حملات حریف و ضربات ایستگاهی نیز در برابر برنلی مهم است. شکستن سد دفاعی برنلی دشوار است، زیرا آنها مدتهاست که با یک سرمربی کار کرده و یکدیگر را به خوبی می شناسند."

دیدگاه‌ها