کد خبر : 1724817 | 22 آذر 1399 ساعت 11:10 | 21.4K بازدید | 2 دیدگاه

مشکل عجیب لورکوزن؛ درس و مشق ستاره 17ساله

یک بازیکن جوان لورکوزن به دلیلی عجیب در بازی این تیم مقابل پراگ در لیگ اروپا غایب بود؛ شرکت در امتحان مدرسه.

مشکل عجیب لورکوزن؛ درس و مشق ستاره 17ساله

به گزارش "ورزش سه"، جوانان فوتبالیست این روزها از فرصت‌هایی به مراتب بیشتر از گذشته برای نشان دادن توان و استعداد خود برخوردارند و تیم‌های فوتبال بزرگ اروپایی هم بیش از پیش به میدان دادن به بازیکنان جوان تمایل پیدا می‌کنند. اما استفاده از بازیکنان خیلی جوان در تیم‌های مطرح گاهی به اتفاقاتی منجر می‌شود که در نوع خود جالب توجه است.

 

1552591

 

برای نمونه در آلمان رسانه‌ها اعلام کردند در دیدار روز پنج شنبه بایر لورکوزن با اسلاویا پراگ، دیداری در مرحله گروهی لیگ اروپا که برای لورکوزن بسیار مهم بود چرا که می‌توانست تکلیف صدرنشینی را مشخص کند، یکی از بازیکنان این تیم به نام فلوریان ویرتس به این دلیل در بازی غایب بوده که باید در امتحانات مدرسه شرکت می کرد.

 

در دنیای فوتبال اروپا که در تملک بازیکنان کاملاً حرفه ای است اینکه یکی از بازیکنان حاضر در لیگ اروپا در کنار بازی کردن برای تیمش در این سطح همچنان به مدرسه رفته و برای شرکت در امتحانات روی میز و صندلی بنشیند برای رسانه‌ها جالب توجه بوده است.

 

1552589

 

جالب اینجا است که فلوریان ویرتس در لورکوزن یک بازیکن حاشیه‌ای نیست که تنها نامش در فهرست باشد و عملاً نقشی در تیم نداشته باشد. این جوان 17ساله از ابتدای فصل جاری تا اینجا تقریباً در تمام بازی های تیمش در میدان بوده و زمانی که نامش در فهرست لورکوزن برای دیدار حساس با اسلاویا پراگ دیده نشد بسیاری کنجکاو شدند که علت غیبت او را متوجه شوند.

 

لورکوزن البته پیش از این بازی صعودش به مرحله بعدی را قطعی کرده بود ولی این بازی می‌توانست تکلیف صدرنشین گروه C را مشخص کند.

 

پیتر بوش سرمربی لورکوزن بعد از پیروزی 4-0 تیمش مقابل اسلاویا پراگ در مصاحبه با خبرنگاران و در پاسخ به سوالی درباره علت غیبت ویرتس در این بازی خبر عجیب را به اطلاع آنها رساند و گفت علت این بوده که بازیکن هفده ساله اش روز شنبه در مدرسه یک امتحان مهم داشت.

 

1552590

 

سرمربی لورکوزن درباره هافبک تهاجمی 17ساله اش گفت: " درس و مدرسه از این بازی مهمتر است. او باید روز شنبه در یک امتحان مهم شرکت می‌کرد".

 

البته این اولین بار نیست که لورکوزن در یک رقابت اروپایی یکی از بازیکنان جوانش را به دلیل درس و مشق از دست داده است. در مارس 2017 هم کای هاورتز که حالا در چلسی بازی میکند بازی تیمش در یک هشتم لیگ قهرمانان مقابل اتلتیکو را به دلیل امتحان داشتن در مدرسه از دست داده بود.

 

1524760

 

 

 

دیدگاه‌ها