کد خبر : 1724837 | 22 آذر 1399 ساعت 12:29 | 11.2K بازدید | 0 دیدگاه

آرتتا بزرگان آرسنال را تهدید کرد؛ به جوان‌ها بازی می‌دهم

میکل آرتتا سرمربی آرسنال با هشدار به ستاره‌های این تیم گفت در صورت ادامه شرایط فعلی ممکن است فرصتی برای درخشش در اختیار جوانان تیم بگذارد.

آرتتا بزرگان آرسنال را تهدید کرد؛ به جوان‌ها بازی می‌دهم

به گزارش "ورزش سه"، میکل آرتتا در صحبتهایی تهدیدآمیز خطاب به ستاره‌های مطرح و باتجربه تیمش گفت اگر شرایط به همین ترتیب پیش برود ممکن است فرصتی برای درخشش در اختیار جوانان آرسنال بگذارد.

 

1548310

 

شاگردان آرتتا با اینکه با کسب حداکثر امتیاز ممکن و با زدن 20 گل صدرنشین گروه خود در لیگ اروپا شده و به مرحله حذفی راه یافتند ولی در لیگ برتر وضعیت خوبی ندارند. آرتتا از شرایط تیمش در بازی‌های اخیر لیگ برتر و به خصوص شکست 2-0 مقابل تاتنهام در دربی شمال لندن عصبانی بود.

 

آرتتا در آستانه بازی فردای آرسنال مقابل برنلی گفت: " من زمانی که احساس کنم وقتش رسیده بازیکنانی را انتخاب خواهم کرد که بهترین شانس برای پیروزی در بازی را در اختیار ما بگذارند. پس جواب این سوال که آیا ممکن است در بازی‌های لیگ برتر هم به جوانها میدان بدهم بله است".

 

1549686

 

آرتتا در پاسخ به این سوال که آیا سه بازی خانگی پیاپی در هفته آتی را فرصت خوبی برای بهبود وضعیت آرسنال می‌داند گفت: " بله دقیقاً. ما الان برای اتفاقاتی که در چند هفته اخیر افتاده دیگر کاری نمی‌توانیم بکنیم و باید آن بازی‌ها را فراموش کنیم. ما اگر در این فصل بخواهیم به موفقیت برسیم موفقیت ما باید از بازی‌های خانگی شروع شود و این سه بازی بهترین فرصتی است که در این زمان در اختیارمان گذاشته شده".

 

 

دیدگاه‌ها