کد خبر : 1724890 | 22 آذر 1399 ساعت 19:00 | 154K بازدید | 7 دیدگاه

دنیا به کام فرشاد احمدزاده

آرین روبن از استقلال تا تیم نکو! (عکس)

یک گل استثنایی، فرشاد احمدزاده را تبدیل به چهره خاص امروز فوتبال ایران کرد.

آرین روبن از استقلال تا تیم نکو! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، فولاد و سایپا در ورزشگاه فولاد آرنای اهواز در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم رفتند. در این مسابقه و در دقیقه 33، فرشاد احمدزاده به زیبایی دروازه اکبرمنادی را باز کرد.

 

در این دیدار، توپ ارسالی بازیکنان سایپا بر روی خط میانی زمین به موسی کولیبالی رسید و مدافع 27 ساله و اهل مالی فولاد با یک ضربه محکم توپ را برای شیمبا مهاجم برزیلی تیمش ارسال کرد.

 

توپ پس از برخورد به زمین از بالای سر شیمبا عبور کرد و به فرشاد احمدزاده رسید. وینگر اهوازی ها پس از حرکت به سمت دروازه سایپا، به عرض زد و با یک ضربه فوق العاده زیبا و دیدنی، با پای چپ توپ را به کنج دروازه سایپا فرستاد تا شاگردان نکونام به گل نخست بازی دست پیدا کنند.

 

1552705

 

گل زیبای احمد زاده در شرایطی به دست آمد، که تمام ویژگی های گل های آرین روبن هلندی را داشت. او همچون ستاره سابق بایرن مونیخ با دور زدن مدافعین حریف به عرض زد و توپ را به روی پای چپش آورد و با ضربه ای مهار نشدنی تیمش را به گل رساند و دروازه بان حریف را مغلوب کرد.

 

این بازیکن پس از گلزنی، با ژستی آشنا مقابل دوربین عکاسان قرار گرفت. احمدزاده پس از گلزنی در برابر استقلال نیز این حرکت را انجام داد تا اینگونه به نظر برسد او قصد دارد در لیگ بیستم پس از هر بار گلزنی، با این ژست شادی اش را نشان دهد.

 

در آن بازی تصور می‌شد که انتقال نافرجام فرشاد به استقلال عامل این خوشحالی بوده اما حالا او دوباره این حرکت را انجام داده است. به نظر می‌رسد که فرشاد قصد دارد تا احمدزاده ای متفاوت را نسبت به نیم فصل لیگ نوزدهم معرفی کند که چه چهره ای درخشان تر از فصل گذشته نیز هست. در تابستان گذشته او مذاکراتی با استقلال داشت و تصور می‌شد که یک انتقال جذاب رقم بخورد اما این اتفاق نیفتاد تا نکونام همچنان شانس استفاده از این بازیکن را داشته باشد.

 

1552704

 

احمدزاده که فصل گذشته دوره درخشانی را با فولاد داشت، این فصل پیراهن شماره ۱۰ تیم را برتن می‌کند و امیدوار است که با ادامه این روند، در لیگ قهرمانان آسیا هم بدرخشد و توانایی هایش را به طرفداران فوتبال در ایران ثابت کند؛ خصوصا این که در نیم فصل اول لیگ نوزدهم، بسیاری تصور کردند که او از دوران اوج فاصله گرفته است.

 

1552695

 

نکته مهم این که احمدزاده در این بازی نشان داد قابلیت شوتزنی فوق العاده ای هم دارد و می‌تواند در موقعیت های سخت، از این توانایی بهره ببرد؛ موضوعی که بی سیم می‌تواند مشکلات جواد نکونام را حل کند.

دیدگاه‌ها