کد خبر : 1724951 | 22 آذر 1399 ساعت 18:35 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

ناصر سالاری و سومین کلین شیت فصل

مس رفسنجان به لطف سومین کلین شیت سنگربان خود، به اولین پیروزی خود در لیگ برتر دست یافت.

ناصر سالاری و سومین کلین شیت فصل

به گزارش "ورزش سه"، هفته ششم لیگ برتر برای رفسنجانی ها خوش یمن بود. آنها علاوه بر اینکه پس از 492 دقیقه موفق شدند در لیگ برتر گلزنی کنند، نخستین پیروزی خود را نیز کسب کردند.


شاگردان محمد ربیعی در حالی موفق به پیروزی دو بر صفر در برابر نفت مسجدسلیمان شدند که آنها هفته گذشته با یک پیروزی بزرگ، موفق شده بودند سپاهان را 3 بر یک شکست دهند.


اما ناصر سالاری سنگربان مس در این بازی، برای سومین بار موفق به ثبت کلین شین شد. او که در هفته نخست در برابر استقلال 2 بار دروازه اش باز شد، در هفته دوم جایش را به داود نوشی صوفیانی داد تا این دروازه بان در برابر گل گهر وظیفه حراست از دروازه تیمش را برعهده داشته باشد.


اما شکست دو بر صفر مس در برابر گل گهر، باعث شد تا محمد ربیعی تصمیم بگیرد سالاری را دوباره به ترکیب اصلی تیم بازگرداند و اتفاقا بازگشت سالاری منجر به نخستین کلین شیت او در لیگ برتر و اولین امتیاز رفسنجانی ها در برابر آلومینیوم شد.


سالاری در هفته چهارم یک گل از تراکتور دریافت کرد و مس با همان یک گل بازی را واگذار کرد اما این دروازه بان باتجربه در هفته های پنجم و ششم موفق شد دروازه اش را در برابر تیم های سایپا و نفت مسجدسلیمان بسته نگه دارد.


حالا سالاری در 5 دیداری که درون دروازه مس حضور داشته، موفق به ثبت 3 کلین شیت شده و نقش بسیار مهمی در 5 امتیاز رفسنجانی ها تا به اینجای کار داشته است. روند خوبی که ربیعی و کادرفنی مس امیدوارند سالاری موفق به ادامه آن شود.

دیدگاه‌ها