کد خبر : 1724971 | 22 آذر 1399 ساعت 20:08 | 19.1K بازدید | 0 دیدگاه

می دانستیم مس هر طور شده می‌خواهد ببرد؛

حسینی: مشکلات داخلی به تیم ما ضربه می‌زند

سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان می گوید اگر مشکلات مسئولان و اختلافات آنها ادامه دار باشد، این تیم او است که از این موضوع ضربه خواهد خورد.

حسینی: مشکلات داخلی به تیم ما ضربه می‌زند

به گزارش "ورزش سه"، مجتبی حسینی سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از تحمل دومین شکست فصل که مقابل مس رفسنجان رقم خورد، درنشست خبری گفت: ما بعد از بازی سختی که مقابل سپاهان داشتیم، سعی کردیم به بازیکنان هشدار بدهیم. می دانستیم تیم مس رفسنجان هر طور شده می خواهد بیاید و این بازی را با اتحادی که دارد، ببرد. آنها تیم خوب و پرمهره ای هستند که امکانات خوبی دارند و کادر فنی خوبی هم دارند.


او سپس ادامه داد: ما آنالیز خوبی روی این تیم داشتیم. می دانستیم ضربات ایستگاهی در این بازی تعیین کننده است و دو بازیکن قهار در ضربات ایستگاهی داشتند. گره بازی با ضربه ایستگاهی باز شد.


حسینی در مورد نیمه دوم بیان کرد: هر چه نیروی هجومی داشتیم در نیمه دوم سعی بر جبران نتیجه داشتیم ولی نفراتی که وارد کردیم، تغییری در روند کار ایجاد نکردند و روی یک ضدحمله هم گل دوم را خوردیم. تبریک می گویم به تیم حریف ولی این شکست از شایستگی تیم ما چیزی کم نمی کند.


سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان سپس با اشاره به مشکلاتی که تیمش با آنها روبرو است، اضافه کرد: ما مشکلاتی داریم. درگیرهای مدیریتی در تیم ما هست و این در حال ضربه زدن به تیم ما است.

 

امیرحسین باقرپور را از فولاد گرفته ایم. بازیکن نداریم ولی قرارداد این بازیکن هنوز ثبت نشده است. دیشب ساعت هشت شب فرودگاه کرمان بوده ایم و یک ساعت خورده ای منتظر اتوبوس ماندیم. این ها مشکلات تیم ما است. از مسئولان می خواهم که مشکلات و اختلافات را کنار بگذارند و به فکر تیم باشند. یک تیم متحد همیشه می تواند نتیجه بگیرد. اگر قرار باشد مسئولین ما با هم مشکل داشته باشند، کارمان خیلی سخت می شود.

دیدگاه‌ها