کد خبر : 1724979 | 22 آذر 1399 ساعت 20:40 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

پل مرسون:

آرسنال از اوزیل معذرت خواهی کند و او را برگرداند

پل مرسون، ستاره سابق آرسنال معتقد است که این تیم باید از مسوت اوزیل عذرخواهی کند و او را برگرداند.

آرسنال از اوزیل معذرت خواهی کند و او را برگرداند

به گزارش "ورزش سه"، مسوت اوزیل در ماه دسامبر و هنگام انتخاب میکل آرتتا به عنوان سرمربی جدید آرسنال به نوعی احیا شد چرا که پیش از آن اونای امری هیچ علاقه ای به استفاده از ستاره آلمانی در ترکیب تیمش نشان نمی‌داد.

 

اوزیل فصل گذشته به یک بازیکن ثابت تحت نظر میکل آرتتا تبدیل شده بود تا اینکه مسابقات به دلیل شیوع ویروس کرونا به حالت تعلیق در آمد و بعد از آن دیگر هافبک آلمانی نتوانست خیلی در ترکیب آرسنال به میدان برود و حتی اخیراً از لیست این تیم کنار گذاشته شد.

 

 

1550090

 

 

در همین ارتباط پل مرسون، ستاره سابق آرسنال به انتقاد از تصمیمات اتخاذ شده در مورد اوزیل پرداخته و می‌گوید: " به نظر من آنها باید در خانه اوزیل را بزنند و از او عذرخواهی کنند. همچنین اعتراف کنند که به او احتیاج دارند. آرسنال مقابل تاتنهام عملکرد بسیار بدی را ارائه داد و حتی به دروازه حریف نزدیک نشد. اوزیل هفته ای 350 هزار پوند حقوق می‌گیرد اما بازی نمی‌کند؛ این در حالی است که تیم توانایی گلزنی ندارد.

 

من نمی‌گویم که اوزیل باید در مقابل تیم‌هایی نظیر منچستر سیتی یا لیورپول که بیشتر مالکیت توپ را در اختیار دارند بازی کنند اما معتقدم او می‌تواند در دیدارهایی مثل تاتنهام یا برنلی مورد استفاده قرار گیرد."

دیدگاه‌ها