کد خبر : 1725015 | 23 آذر 1399 ساعت 00:14 | 13.2K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: اینجا اولدترافورد است و یک امتیاز هم خوب

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی از کسب یک امتیاز در اولدترافورد راضی به نظر می‌رسد.

گواردیولا: اینجا اولدترافورد است و یک امتیاز هم خوب

به گزارش "ورزش سه"، دیدار بین دو تیم منچستریونایتد و منچستر سیتی بر خلاف انتظار خیلی مسابقه جذابی نبود و نهایتاً دو تیم با نتیجه بدون گل به کار خود پایان دادند تا امتیازات تقسیم شود. با این تساوی دو تیم به ترتیب با 20 و 19 امتیاز در رتبه های هفتم و هشتم جدول قرار گرفتند.

 

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " ما می دانیم که می توانیم با فشار بیشتری بازی کنیم اما اگر به درستی عمل نکنید آنها می‌توانند در ضدحملات به شما ضربه بزنند. ما دوست داشتیم موقعیت های بیشتری ایجاد کنیم و رحیم استرلینگ، ریاض محرز و گابریل ژسوس نیز فرصت هایی را در اختیار داشتند.

 

 

1552855

 

 

با توجه به عدم حضور تماشاگران در استادیوم به نظر می‌رسد که شور و اشتیاق کمتری وجود دارد اما از کنار خط کاملاً تلاش بازیکنانم را مشاهده می‌کنم."

 

گواردیولا در ادامه گفت: " این یک امتیاز خوب بود. دوست داشتیم برنده شویم اما خوب اشکالی ندارد. اینجا اولدترافورد است و با رقیب سر سختی روبرو هستیم. آنها فشار می‌آورند و در خط حمله بسیار سریع هستند. این تیم منچستریونایتد است و فکر می‌کنم به طور کلی بیشتر بخشهای بازی خوب بودیم. می‌دانم انتظارات از منچسترسیتی بسیار زیاد است اما معتقدم که نتیجه خوبی را به دست آوردیم."

دیدگاه‌ها