کد خبر : 1725049 | 23 آذر 1399 ساعت 08:30 | 12.3K بازدید | 6 دیدگاه

تقدیر از مربی حریف؛ رفتار حرفه ای باشگاه سپاهان

با حضور محمد رضا ساکت در باشگاه سپاهان به عنوان مدیر عامل به نظر می رسد شرایط مدیریتی تیم به مراتب بهتر از گذشته شده است.

به گزارش "ورزش سه"، البته محمد رضا ساکت با این پست بیگانه نیست. او پیش تر هم مدیر عامل باشگاه سپاهان بود و روزهای طلایی را در این باشگاه رقم زد و او اینبار در شرایطی به باشگاه سپاهان برگشته است که سال های سال مدیریت در فدراسیون فوتبال را هم تجربه کرده و می تواند ایده های نو و بهتری برای موفقیت تیم سپاهان بکار گیرد. بخدمت گیری محرم نویدکیا در حالی که تجربه سرمربیگری نداشت یک ریسک بزرگ از سوی محمد رضا ساکت و دیگر اعضای هیات مدیره باشگاه بود که آنها به خوبی تلاش می کنند تا از این انتخاب حمایت کنند تا سپاهان مسیر رو به جلو را طی و به مسیر قهرمانی برگردد.

 

اما یکی از کارهای خوب باشگاه سپاهان با مدیریت محمد رضا ساکت احترام به حریفانی است که برای بازی با سپاهان به اصفهان می روند؛ او پیش تر هم یک بدعت نو را در فوتبال ایران باب کرده بود. تقدیر و جدایی مسالمت آمیز از بازیکنانی است که اردوی تیم سپاهان را ترک می کنند که این موضوع را در ماجرای محسن مسلمان دیدیم. در جریان بازی سپاهان – نساجی محمد رضا ساکت از وحید فاضلی سرمربی نساجی و هم چنین حمید رضا فرزانه که سال های سال به عنوان بازیکن در تیم سپاهان بوده با اهدای یک دست گل و تابلوی تصاویرشان تقدیر کرد که حرکت جالبی بود. هم چنین در هتل محل اقامت تیم نساجی بنر خوش آمد گویی از سوی باشگاه سپاهان نصب شده بود. 

 

بدون شک این رفتارها نشان می دهد در سایه رقابت سخت و حتی پر تنش در زمین می توان در بیرون از زمین احترام ها را حفظ کرد و به نوعی رفیق بود. این رفتارها اگر چه ساده و پیش پا افتاده اما حرفه ای است و کمتر باشگاهی آنرا انجام می دهد چون همه نگاه ها به زمین و کسب نتیجه است.

 

1552938

دیدگاه‌ها