کد خبر : 1725067 | 23 آذر 1399 ساعت 10:30 | 24.6K بازدید | 4 دیدگاه

کنایه توییتری یونیون برلین به بایرن مونیخ(عکس)

باشگاه یونیون برلین بعد از تساوی مقابل بایرن مونیخ با استفاده از حساب توییتر خود به بایرن به دلیل مخالفت با تغییر در نظام توزیع حق پخش تلویزیونی در آلمان کنایه زد.

کنایه توییتری یونیون برلین به بایرن مونیخ(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ دیشب در هفته یازدهم بوندس لیگا به خانه یونیون برلین رفت. باواریایی ها در این بازی مقابل تیم برلینی با تساوی 1-1 متوقف شدند تا اختلاف امتیازشان با لایپزیش از بین برود. بایرن حالا تنها به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به لایپزیش صدرنشین جدول بوندس لیگا است.

 

1552975

 

اما یکی از اتفاق های این بازی که در رسانه های آلمانی خبرساز شده توییت کنایی باشگاه یونیون برلین خطاب به بایرن مونیخ است که بعد از بازی منتشر شد.

 

باشگاه یونیون برلین در پایان بازی فرصت را برای کنایه زدن به باشگاه مونیخی به دلیل مخالفتش با اصلاح نظام توزیع حق پخش تلویزیونی در بوندس لیگا مناسب دید.

 

1552974

 

یونیون برلین در حساب توییتری رسمی خود به توییت بایرن مونیخ در پایان بازی اشاره کرد که از بازی مقابل یونیون برلین به عنوان یک بازی خوب یاد کرده بود. اما یونیون برلین در توییت خود خطاب به بایرن نوشت: " بازی جوانمردانه یعنی سهم منصفانه از حق پخش تلویزیونی! ".

 

البته واکنش باشگاه یونیون برلین به نقش بایرن در مخالفت با اصلاح سیستم اصلاح درآمد تلویزیونی تنها به این توییت خلاصه نمی شد. در ورزشگاه بدون تماشاچی یونیون، بنرهای بزرگی با عبارت " فرمولی جدید ولی منصفانه- حمایت همگانی از توزیع منصفانه‌تر حق پخش تلویزیونی! " روی سکوها قرار گرفته بود که بارها در قاب دوربینهای تلویزیونی دیده شد.

 

 

دیدگاه‌ها