کد خبر : 1725068 | 23 آذر 1399 ساعت 10:40 | 23.8K بازدید | 1 دیدگاه

خشم روی کین از دربی: این همه بی‌تعصبی نوبر است

روی کین در پایان دربی منچستر، از بازیکنان دو تیم به دلیل بی‌تعصب بودن به تیم‌شان و به خصوص نمایش بغل کردن یکدیگر در یک دربی حساس، به شدت انتقاد کرد.

خشم روی کین از دربی: این همه بی‌تعصبی نوبر است

به گزارش "ورزش سه"، روی کین در پایان دربی منچستر که دیشب در اولدترافورد برگزار شد و به تساوی بدون گل به پایان رسید از بازیکنان دو تیم یونایتد و سیتی به دلیل بی تعصب بودن به شدت انتقاد کرد. روی کین به خصوص از آنچه نمایش بی‌دلیل بی تعصب بودن با بغل کردن همدیگر توصیف کرد عصبانی بود و آن را در یک دربی تاریخی و پرتنش غیر قابل قبول دانست.

 

دو تیم شهر منچستر که خستگی بازی در لیگ قهرمانان در میانه هفته در ساق هایشان به خصوص مشهود بود دیشب در اولدترافورد به مصاف هم رفتند و در پایان نتوانستند نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل بدست بیاورند.

 

1552977

 

وقتی سوت پایان بازی به صدا در آمد دو بازیکن از دو تیم یعنی هری مگوایر کاپیتان یونایتد و جان استونز از منچسترسیتی که در تیم ملی انگلیس همبازی هستند به سمت هم رفته و یکدیگر را در زمین در آغوش گرفتند. این حرکت یک بار هم توسط پپ گواردیولا و اوله گنار سولسشر سرمربیان دو تیم انجام شد.

 

1552976

 

درحالیکه به نظر می رسید همه از نتیجه این دربی راضی هستند تنها کسی که اصلاً رضایتی نداشت روی کین بود که در استودیوی پخش زنده به عنوان کارشناس حاضر شده بود.

 

روی کین کاپیتان سابق منچستریونایتد که به خاطر تعصبش به باشگاه مشهور است در صحبتهای خود مدعی بود که در یک دربی تاریخی با سابق ویژه نباید بازیکنان دو تیم با بغل کردن بازیکن تیم رقیب بخواهند بی دلیل این حس را القا کنند که بین دو تیم هیچ مشکلی نیست و صلح و دوستی برقرار است. روی کین معتقد بود دربی‌ها جای این نوع حرکات سانتی مانتال نیست.

 

1552978

 

روی کین میکروفن شبکه اسکای را به دست گرفت و گفت: " در یک دربی فقط دو کارت زرد داشتیم. من هیچوقت ندیده بودم بعد از یک دربی بازیکنان اینقدر هم را بغل کنند و با هم خوشحال و خندان گپ بزنند. من واقعاً نمی‌فهمم این یعنی چه. خیلی عصبانی ام. شما باید تمام تلاشتان را بکنید که بازی را ببرید. هیچکس نباید برای مساوی به میدان برود".

 

اسطوره متعصب منچستریونایتد در ادامه گفت: " حتماً حرفهای جان استونز را شنیدید که گفت ما کلین شیت کردیم و این مهم است و از این حرفهای الکی. از همه بدتر بعد از بازی بود با آن بغل کردن‌ها و خندیدن‌ها و گپ و گفت های دوستانه در زمین. این چه حرکتی است؟ بازی تمام شد‌، زودتر برو به تونل و برو به رختکن تیمت. من این حرکات را اصلاً نمی‌فهمم".

 

 

دیدگاه‌ها