کد خبر : 1725074 | 23 آذر 1399 ساعت 11:16 | 23.3K بازدید | 0 دیدگاه

روزنامه‌های اسپانیا؛ یک روز بعد از دربی مادرید(عکس)

پیروزی 2-0 رئال مادرید بر اتلتیکو مادرید در دربی پایتخت اسپانیا همانطور که انتظار می‌رفت خبر اول امروز روزنامه‌های اسپانیای بود.

روزنامه‌های اسپانیا؛ یک روز بعد از دربی مادرید(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید دیروز در خانه موقت خود استادیوم آلفردو دی استفانو به مصاف اتلتیکو مادرید صدرنشین رفت. دیداری که با نتیجه 2-0 به سود لوس بلانکوس به پایان رسید تا زین الدین زیدان و تیمش بعد از کسب چندین نتیجه ضعیف با این پیروزی در دربی مهم پایتخت تا حد زیادی از زیر فشارها خارج شوند.

 

روزنامه‌های ورزشی اسپانیا همانطور که انتظار می‌رفت امروز پیروزی رئال در دربی مادرید را به عنوان مهمترین خبر روز پوشش دادند. هر چند این خبر در روزنامه‌های چاپ مادرید تمام صفحه اول را در بر گرفت و روزنامه‌های کاتالان بخش کوچکی از صفحه اول خود را به آن اختصاص دادند.

 

1552996

 

روزنامه مارکا در مادرید با چاپ عکسی از شادی بازیکنان رئال بعد از گلزنی کاسمیرو که گل اول رئال را به ثمر رساند در صفحه اول خود به این اشاره کرد که "شاگردان زیدان، اتلتیکو را مقتدرانه شکست دادند و خودشان را به عنوان نامزد قهرمانی لالیگا معرفی کردند".

 

1552986

 

روزنامه آ اس دیگر روزنامه شهر مادرید هم با چاپ عکسی مشابه مارکا در صفحه اول خود از تیتر یک " بازگشت مادرید به لالیگا" استفاده کرد و گفت رئال در یک بازی برتر با درخشش کاسمیرو و کارواخال اتلتیکو را شکست داد.

 

1552988

 

اما در کاتالونیا دو روزنامه این منطقه یعنی اسپورت و موند دپورتیوو به عنوان خبر فرعی صفحه اول خود به پیروزی رئال در دربی مادرید اشاره کردند. اسپورت با اشاره به این پیروزی با نتیجه 2-0 به گلزنی کاسمیرو و کارواخال به اتلتیکو اشاره کرد و گفت این دو ستاره رئال، اتلتیکو را در هم کوبیده و پیروزی را برای سفیدپوشان مادرید به ارمغان آوردند.

 

1552989

 

روزنامه موندو دپورتیوو هم با چاپ عکسی که شادی بازیکنان رئال بعد از گلزنی کاسمیرو را در کنار قیافه ناراحت و بهت زده بازیکنان اتلتیکو نشان می دهد از تیتر "رقابت در لالیگا فشرده‌تر شد" استفاده کرده و معتقد است رئال با این پیروزی بار دیگر به کورس قهرمانی برگشته.

 

 

دیدگاه‌ها