کد خبر : 1725082 | 23 آذر 1399 ساعت 11:42 | 4.8K بازدید | 0 دیدگاه

همه کمک می‌کنیم تا پای روستایی به گل باز شود

جبیره: همیشه مطیع تارتار و کادرفنی هستم

مهاجم پیکان تهران می گوید تیمش شرایط خوبی دارد و قطعا نسبت به پارسال وضعیت بهتری خواهد داشت.

رضا جبیره در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره تساوی پیکان مقابل آلومینیوم اراک در هفته ششم لیگ برتر بیان کرد: بازی سختی مقابل آلومینیوم اراک داشتیم. با توجه به بردی که آلومینیوم در هفته گذشته به دست آورد شرایط آنها در جدول رو به بهبودی است و به همین خاطر این تیم آمده بود تا حداقل یک امتیاز بگیرد و برود. با این حال ما کاملا مستحق پیروزی بودیم. چند فرصت گلزنی داشتیم که دروازه بان آنها گرفت و یک پنالتی هم از دست دادیم و فکر می کنم کاملا بهتر از حریف بازی کردیم و باید 3 امتیاز را می گرفتیم.


وی درباره اینکه قبل از زده شدن پنالتی توسط امیر روستایی می خواست ضربه را بزند اما با نظر کادرفنی توپ به روستایی داده شد تاکید کرد: این مساله نظر کادرفنی و آقای تارتار بود. من همیشه مطیع کادرفنی هستم و قطعا همیشه هرچه آقای تارتار و کادرفنی در نظر داشته باشند را اجرا می کنم. دیروز هم مورد خاصی نبود و آقای تارتار تصمیم گرفتند ضربه را امیر بزند و من تبعیت کردم.

 

1553024


مهاجم پیکان با اشاره به هدر رفتن پنالتی توسط روستایی و ناراحتی شدید این بازیکن خاطرنشان کرد: امیر روستایی مانند برادرم است. ما در تیم ملی جوانان و تیم ملی دانشگاهی باهم بودیم. او بازیکن خوب و زحمتکشی است. ممکن است این شرایط برای هرکسی پیش بیاید. پنالتی خراب کردن هم جزوی از فوتبال است. همه فوتبالیست ها پنالتی خراب کرده اند و هیچ کس نمی تواند بگوید تابه حال پنالتی خراب نکرده. شک نکنید همه ما به امیر روستایی کمک می کنیم تا پایش به گلزنی باز شود و قطعا او مانند گذشته روزهای بهتری را نیز پشت سر می گذارد.


جبیره درباره آینده پیکان بیان کرد: شرایط ما در جدول رده بندی خوب است. نسبت به سال های قبل بهتر کار کردیم و نتایج خوبی به دست آوردیم. رفته رفته تیم ما شکل می گیرد و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسیر هم پیروزی های بیشتری را به دست آوریم.


وی درباره بازی با تراکتور گفت: بازی سختی با تراکتور داریم. این بازی در خانه حریف است. مربی آنها نیز به تازگی تغییر کرده و نشان می دهد که نسبت به پارسال قصد دارند نتایج بهتری کسب کنند. آنها برای برد به زمین می آیند اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و می خواهیم مانند بازی های قبل امتیاز بگیریم. امیدوارم با 3 امتیاز کامل از تبریز به تهران برگردیم.

دیدگاه‌ها