کد خبر : 1725083 | 23 آذر 1399 ساعت 11:44 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

ورود به دنیای مربیگری یک سال بعد از خداحافظی؛

علی حسینی سرمربی تیم وزنه برداری جوانان شد

سعید علی حسینی که در دنیای قهرمانی دوران پرنوسانی داشت، یک سال بعد از خداحافظی از تخته وزنه برداری، به عنوان سرمربی تیم جوانان معرفی شد.

علی حسینی سرمربی تیم وزنه برداری جوانان شد

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی وزنه برداری که جوانان که تقریبا در یک سال اخیر فعالیتی نداشته، حالا با اعلام فدراسیون از اول دی ماه قرار است زیر نظر سعید علی حسینی کار خود را آغاز کند. اردوی جوان های وزنه برداری ایران برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان به میزبانی عربستان استارت خواهد خورد و به مدت 10 روز ادامه دهد. 


فدراسیون وزنه برداری اعلام کرده با نظر شورای عالی فنی، سعید علی حسینی سرمربی تیم ملی و سید محمد ضیائی نژاد کمک مربی خواهند بود.


این یعنی سعید علی حسینی که بعد از 8 سال محرومیت از سال 2017 به دنیای قهرمانی بازگشته بود و چند مدال جهانی و آسیایی را هم در دو سال حضورش در تیم ملی کسب کرد، حالا رسما وارد عرصه مربیگری شده است.
علی حسینی که هدف خود را حضور در المپیک توکیو قرار داده بود، به خاطر خط خوردن از اردوی تیم ملی قبل از مسابقات جهانی 2019، تصمیم به خداحافظی از دنیای قهرمانی گرفت و حالا به عنوان سرمربی به فدراسیون باز خواهد گشت. 


علیرضا منصوری (خوزستان)،علی کشتکار (فارس)، حسین بیرانوند (لرستان)، مسعود ممیوند (لرستان)، علیرضا یوسفی (فارس)، عباس فخر زارع ( اصفهان)،  فرهاد اکبری، ابوالفضل جمعه ‌پور (خوزستان)، علیرضا معینی (اصفهان)،عبدالله بیرانوند (لرستان)،رضا حسن‌پور (مازندران)، علیرضا اسفندیاری (البرز) و حسن عمادی (فارس) 13 وزنه برداری هستند که با نظر سعید علی حسینی به اردوی تیم ملی جوانان دعوت شدند.

دیدگاه‌ها