کد خبر : 1725092 | 23 آذر 1399 ساعت 12:30 | 27.6K بازدید | 1 دیدگاه

پیشنهاد پتر چک: خط دروازه دوم برای گرفتن پنالتی

پتر چک دروازه‌بان سابق و اسطوره چلسی خواهان اضافه شدن یک خط دروازه دوم شد تا دروازه‌بانها در ضربات پنالتی شانس منصفانه‌تری برای موفقیت در دفع توپ داشته باشند.

پیشنهاد پتر چک: خط دروازه دوم برای گرفتن پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه در دیدار وستهام و لیدز، لوکاش فابیانسکی سنگربان وستهام به دلیل جلوتر آمدن از خط دروازه در زمان ضربه پنالتی حریف جریمه شد و داور حکم به تکرار ضربه پنالتی لیدز داد، پتر چک اسطوره چلسی و سنگربان سابق این تیم خواهان اضافه شدن یک خط دوم به خط دروازه فعلی شد تا دروازه بانها شانس منصفانه‌تری برای گرفتن ضربات پنالتی داشته باشند.

 

1553043

 

در دیدار روز جمعه وستهام و لیدز، لیدز در دقیقه ششم بازی صاحب پنالتی شده و 1-0 جلو افتاد. فابیانسکی دروازه بان وستهام ضربه اول ماتیوش کلیچ بازیکن لیدز را دفع کرد ولی بعد از بررسی VAR داور مسابقه حکم داد که فابیانسکی از خط دروازه جلوتر آمده و پنالتی باید تکرار شود. در تکرار پنالتی اما کاری از فابیانسکی ساخته نبود و لیدز به گل رسید.

 

1553040

 

پتر چک سنگربان اسطوره ای چلسی بعد از این بازی در اینستاگرام خود نوشت: " یک دروازه بان چطور باید محوطه‌ای به ابعاد 7 متر در 32 سانتی متر در 2.44 متر را بدون کوچکترین حرکت با پا پوشش بدهد درحالیکه بازیکن حریف با میانگین سرعت 110 کیلومتر در ساعت از 12 قدمی توپ را شوت می کند. در این حالت توپ تنها ظرف 0.35 ثانیه به خط دروازه می رسد".

 

1553039

 

پتر چک در ادامه نوشت: " من واقعاً نمی توانم درک کنم. انتقاد کردن بدون اینکه راه‌حلی برای مشکل پیشنهاد داده شود کار راحتی است. داورها نمی توانند با استفاده از اسپری یک خط دروازه دوم به عرض چهار قدم روی چمن رسم کنند تا دروازه بان بتواند بین این دو خط پنالتی را بگیرد؟ "

 

دیدگاه‌ها