کد خبر : 1725100 | 23 آذر 1399 ساعت 12:56 | 14.8K بازدید | 1 دیدگاه

دلتنگی پپ برای آگوئرو: غیبت بهترین مهاجم تاریخ سیتی

پپ گواردیولا بعد از تساوی بدون گل تیمش منچسترسیتی در دربی منچستر گفت سیتی فقدان سرخیو آگوئرو بهترین مهاجم تاریخ باشگاه را احساس می‌کند.

دلتنگی پپ برای آگوئرو: غیبت بهترین مهاجم تاریخ سیتی

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه منچسترسیتی در دربی شهر منچستر با یونایتد به تساوی 0-0 رسید پپ گواردیولا سرمربی سیتی در پایان بازی از فقدان سرخیو آگوئرو به عنوان یکی از دلایل ناکامی تیمش در گلزنی یاد کرد و گفت دل سیتی برای بهترین مهاجم تاریخ باشگاه تنگ شده است.

 

1553048

 

از زمان از سر گیر‌ی دوباره مسابقات فوتبال بعد از وقفه ناشی از اپیدمی کرونا، سرخیو آگوئرو مهاجم آرژانتینی سیتی به دلیل مصدومیت نتوانسته برای تیمش به میدان برود. آگوئرو در این فصل کلاً 5 بازی برای تیمش انجام داده بود. درحالیکه انتظار می‌رفت آگوئرو از بازی دیروز برای سیتی به میدان برگردد ولی درد معده ناگهانی او باعث شد نتواند به اولدترافورد سفر کند.

 

پپ گواردیولا در پایان بازی گفت: " دل ما برای سرخیو تنگ شده. نه فقط امروز بلکه از شش ماه پیش که شروع مصدومیتهای متعدد او بود".

 

1550309

 

سرمربی منچسترسیتی در ادامه گفت: " بازیکنان دیگر ما هم خیلی تلاش می‌کنند ولی شکی نیست که دل ما برای سرخیو تنگ شده. او بهترین مهاجم تاریخ منچسترسیتی است. سرخیو امروز درد معده داشت و نتوانست به ما ملحق شود و در خانه ماند. ما تا مدت کوتاهی بدون سرخیو بازی می‌کنیم ولی من مطمئنم او دوباره آماده شده و برمی گردد".

 

دیدگاه‌ها