کد خبر : 1725102 | 23 آذر 1399 ساعت 12:59 | 5.3K بازدید | 0 دیدگاه

محمدی: گلر آلومینیوم فرصت پیروزی را از ما گرفت

پدیده این فصل پیکان می‌گوید برای کسب هر سه امتیاز پا به میدان گذاشتند اما به خواسته خود در این دیدار نرسیدند.

محمدی: گلر آلومینیوم فرصت پیروزی را از ما گرفت

به گزارش "ورزش سه"، دیدار روز گذشته دو تیم پیکان و آلومینیوم در پایان نود دقیقه بدون اینکه توپی از خط دروازه‌ها عبور کند با نتیجه تساوی بدون گل به اتمام رسید.


این در حالی است که نادر محمدی پدیده این فصل پیکان در چندین نوبت با پرتاب‌های بلندش بازیکنان تیمش را در موقعیت های خوب گلزنی قرار داد اما مدافعین و حسین پورحمیدی دروازه‌بان اراکی‌ها اجازه گلزنی به مهاجمان پیکان ندادند.


محمدی در پایان در ارتباط با این بازی گفت: «بازی خیلی خوبی بود. در نیمه اول تا حدی بازی حالت متعادلی داشت اما در نیمه دوم ما کاملاً سوار بازی بودیم و حتی یک پنالتی را به دست آوردیم که متأسفانه تبدیل به گل نشد، ضمن اینکه گلر آلومینیوم خیلی خوب کار کرد و  فرصت‌های زیادی را از ما گرفت که درنتیجه منجر به‌تساوی بازی شد.»

 

1553050


محمدی درخصوص پرتاب‌های اوت دست بلندی که داشت و اینکه در نیمه دوم کمتر از این حربه استفاده کرد بیان کرد: «در نیمه اول به علت اینکه دوندگی زیادی داشتیم مقداری خسته شده بودیم و مقداری نیروی ما در نیمه دوم تحلیل رفت، اما بااین‌وجود من معتقدم تیم ما امروز بازی بسیار خوبی را به نمایش گذاشت و حتی یک پنالتی را به دست آوردیم که گل نشد.»


او درباره اینکه با این تساوی فرصت صدرنشینی را از دست دادند تأکید کرد: «شما درست می‌گویید. ما نیز به همین علت برای کسب هر سه امتیاز پا به زمین گذاشتیم، اما این امر میسر نشد و انشاء الله در بازی‌های بعدی آن را جبران می‌کنیم.»

دیدگاه‌ها