کد خبر : 1725107 | 23 آذر 1399 ساعت 13:11 | 23.5K بازدید | 2 دیدگاه

رغبتی: در دوحه با مسوولان AFC جلسه خواهیم داشت

عضو هیات مدیره پرسپولیس مدعی شد با توجه به شرایط فراهم شده، اعضای هیات مدیره این باشگاه به دنبال برگزاری جلساتی با اعضای کنفدراسیون فوتبال آسیا برای حل برخی مشکلات خواهند بود.

رغبتی: در دوحه با مسوولان AFC جلسه خواهیم داشت

به گزارش "ورزش سه"، علی رغبتی، عضو هیات مدیره پرسپولیس با اعلام اینکه تمهیدات مناسبی برای استقرار تیم در دوحه در نظر گرفته شده گفت: خوشبختانه تمام شرایطی که تیم انتظار داشت فراهم شد. امروز تیم اعزام می شود و امیدواریم با دست پر خارج شود.

وی درباره اینکه در سفر به دوحه و برای بازی فینال از اعضای هیات مدیره چه کسانی بهمراه تیم خواهند بود به نکته جالبی اشاره کرد و مدعی شد برخلاف شایعات رسول پناه در این سفر تیم را همراهی نمی‌کند و دو عضو هیات مدیره به همراه مدیرعامل این باشگاه برای رایزنی با مسوولان AFC و همچنین همراهی تیم، در دوحه حاضر خواهند بود: آقای سمیعی و دو عضو دیگر از هیات مدیره در این سفر همراه تیم خواهند بود. با توجه به اینکه چند بحث با AFC داریم، اعضای هیات مدیره آنجا حاضر خواهند شد تا این بحث‌ها و موارد را دنبال کنند.

 

رغبتی درباره پاداش در نظر گرفته شده برای پرسپولیسی‌ها در صورت قهرمانی در آسیا نیز گفت: این قهرمانی پاداش معنوی بزرگی دارد و انشاالله نصیب تیم خواهد شد. در کنار آن از حمایت‌های خوبی برخوردار هستیم و باشگاه پرسپولیس هم مسائل خوبی در نظر گرفته و پاداش مالی برای بازیکنان و اعضای تیم در نظر خواهیم داشت.

دیدگاه‌ها