کد خبر : 1725149 | 23 آذر 1399 ساعت 16:50 | 19.6K بازدید | 0 دیدگاه

رئیس اتلتیکو در مصاحبه با مارکا

به رئال باختیم ولی قهرمان لالیگا می شویم

انریکه سرزو به آینده اتلتیکو مادرید در فصل جاری خوشبینی خاصی دارد.

به رئال باختیم ولی قهرمان لالیگا می شویم

به گزارش "ورزش سه"، اتلتیکو مادرید شب گذشته با ارائه نمایشی ضعیف و دور از انتظار، با دو گل در زمین رئال شکست خورد. اتلتیکو 26 بازی متوالی در لالیگا نباخته بود و در صدر جدول هم بود ولی برابر رقیب بزرگتر خود حرفی برای گفتن نداشت.

پس از این شکست، انتقادات به تیم دیه گو سیمئونه افزایش یافته و بسیاری معتقدند در ادامه فصل،  اتلتیکو صدر را از دست خواهد داد.

 

 

1553079

 

 

انریکه سرزو رئیس اتلتیکو اما مخالف این عقیده است. او به رادیو مارکا گفت:« این بهترین بازی ما نبود ولی واقعیت این است که این نخستین شکست مان در لالیگا بود و اولین باری که دو گل به ما زدند. امشب نوبت شکست ما برابر رئال بود ولی با یک بازی کمتر، سه امتیاز هنوز بیشتر از رئال داریم. معتقدم با وجود این شکست، آینده خوبی در این فصل خواهیم داشت و می توانیم قهرمان شویم. سعی می کنیم بازی بعدی را ببریم تا این شکست فراموش شود.»

 

عصبانیت ژوائو فلیکس پس از تعویض:« همه دوست دارند بازی کنند و 90 دقیقه در میدان باشند. البته باید درک کرد که تیم پر از بازیکنان خوب و باکیفیت است و به همه باید بازی برسد. برخی مواقع بازیکن هم روز خوبی را پشت سر نمی گذارد و همین مزید بر علت می شود تا از تعویض عصبانی شود.»

 

دیدگاه‌ها