کد خبر : 1725177 | 23 آذر 1399 ساعت 18:06 | 20.3K بازدید | 0 دیدگاه

ساکت: امروز روز مبارکی برای مردم اصفهان است؛ 

نقش جهان بالاخره به کارخانه فولاد مبارکه رسید

پس از سال ها درنهایت امروز مالکیت ورزشگاه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه سپاهان واگذار شد.

 نقش جهان بالاخره به کارخانه فولاد مبارکه رسید

به گزارش "ورزش سه"، ورزشگاه نقش جهان در مهرماه سال 1395 و در دوران مربیگری عبدالله ویسی در فاز دوم و پس از نزدیک به یک دهه با ایرادهای پرشمار، مورد بهره برداری قرار گرفت و طی سال های اخیر شرکت توسعه و تجهیر و باشگاه فولادمبارکه تلاش زیادی برای رفع نواقص آن نیز نصب ژنراتور، نصب چادرهای سقف و .. داشته اند. 


با این حال هنوز این ورزشگاه که قرار بوده یکی از ورزشگاه های مدرن کشور باشد، اشکالات زیادی نظیر نامناسب بودن راه های ورودی به ورزشگاه و همینطور خرابی و خاکی بودن محوطه بیرون دارد که استفاده کامل از ظرفیت این مجموعه را غیر ممکت ساخته است.

 

 

1553242

 


درنهایت صبح امروز یکشنبه بیست و سوم آذرماه پس از سال ها گمانه زنی، با حضور نمایندگان وزارت ورزش و‌ جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور، نمایندگان حقوقی شرکت فولاد مبارکه اصفهان و اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان‌، مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد مبارکه سپاهان، طی قرارداد تکمیلی مراحل واگذاری ورزشگاه نقش‌جهان به شرکت فولاد مبارکه نهایی شد و حالا این امیدواری میان علاقمندان به فوتبال در اصفهان ایجاد شده که درنهایت نواقص باقی مانده نیز رفع شود و آنها مشکلات که در گذشته برای ورود به این استادیوم (نظیر ترافیک شدید در بلوار فرزانگان) را شاهد نباشند.

 

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه فولاد مبارکه سپاهان پس از واگذاری مجموعه نقش جهان به شرکت فولاد مبارکه در فاز دوم بهره داری از این استادیوم نیز مبلغ 48 میلیارد تومان کمک کرده بود، گفت: « مردم اصفهان سال‌های زیادی انتظار تلخی را تجربه کردند تا این ابر پروژه به سرانجام برسد و شاهد بهره‌برداری از ورزشگاه نقش جهان باشند. ورود مجتمع فولاد مبارکه به این پروژه جهت تکمیل و بهره برداری، ظرفیت های زیر ساختی بین المللی ورزشی در ایران را افزایش داد. امروز روز مبارکی است که این پروژه مراحل نهایی خود را برای واگذاری طی کرده و به سرانجام تشکیلاتی خواهد رسید. با واگذاری نهایی این ابر پروژه، راهبری و بار مسئولیت از دوش سیستم دولتی برداشته می‌شود.» 

 

1553243

 


محمدرضا ساکت در ادامه صحبت هایش این امید را به هواداران فوتبال داده که به زودی الزامات مورد نیاز AFC نیز در آن لحاظ شود:« با واگذاری نهایی این پروژه به منظور انجام الزامات AFC ، تمهیداتی اندیشیده می‌شود که بتوانیم استانداردهای لازم را که اولویت شرکت فولاد مبارکه است در سطح A فراهم و لحاظ کنیم.» 

 

البته حالا باید منتظر ماند و دید با ورود شرکت فولاد مبارکه و مالکیت بر نقش جهان، شاهد چه تغییراتی در این مجموعه بزرگ در آینده و در حضور مجدد هواداران خواهیم بود.

دیدگاه‌ها