کد خبر : 1725244 | 23 آذر 1399 ساعت 22:25 | 31.3K بازدید | 8 دیدگاه

جنوا ۱-۳ یوونتوس؛ باز هم دبل رونالدو در پنالتی

یوونتوس در یک بازی دشوار موفق شد با نتیجه ۳-۱ جنوا را شکست دهد

جنوا ۱-۳ یوونتوس؛ باز هم دبل رونالدو در پنالتی

به گزارش "ورزش سه"، یوونتوس امشب از سری مسابقات هفته یازدهم سری آ مهمان جنوا بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳-۱ به سود مهمان خاتمه تا بیانکونری به صدر جدول نزدیک تر شود.

 

در دقیقه 9 بازی حرکت خوب کریستیانو رونالدو و ارسال او به دهانه دروازه می توانست با گل به خودی بازیکنان جنوا همراه شود اما مدافع حریف توپ را راهی کرنر کرد.

 

 

1553297

 

 

کرنر ارسالی بازیکنان یوونتوس بسیار خطرناک بود و وستون مک کنی می توانست با یک ضربه سر دروازه را باز کند اما ضربه او توسط دروازه بان جنوا باز هم به کرنر فرستاده شد.

 

در ادامه نیمه اول اگرچه یوونتوس توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خطرناکی روی دروازه جنوا ترتیب دهد تا دو تیم با تساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

 

بیانکونری نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و نهایتا توانست در دقیقه 57 به گل برتری دست پیدا کند. حرکت خوب پائولو دیبالا و ضربه عالی این بازیکن باعث شد نتیجه 1-0 شود.

 

 

1553298

 

 

چند دقیقه بعد یوونتوس توانست گل دوم را هم وارد دروازه جنوا کند اما داور آفساید فدریکو کیه زا را اعلام کرد تا بازی با همان یک گل به سود بیانکونری دنبال شود.

 

در دقیقه 61 جنوا روی اولین حمله مهم خود در نیمه دوم توانست دروازه یوونتوس را باز کند. ارسال خوب لوکا پیگرینی به دهانه دروازه با ضربه تمام کننده استفانو استرارو همراه شد تا بازی به تساوی کشیده شود.

 

 

1553299

 

 

در دقیقه 66 یوونتوس باز هم توسط پائولو دیبالا به گل دست یافت اما این بار نیز آفساید کریستیانو رونالدو اعلام شد تا تغییری در نتیجه حاصل نشود.

 

در دقیقه 72 کریستیانو رونالدو تا آستانه باز کردن دروازه جنوا پیش رفت اما ضربه سر این بازیکن در دهانه دروازه با واکنش استثنایی ماتیا پرین همراه بود.

 

در دقیقه 76 بالاخره حملات یوونتوس نتیجه داد و این تیم روی حرکت خوان کوادرادو و خطای مدافع حریف روی او به یک ضربه پنالتی دست یافت. کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و گل دوم یووه را به ثمر رساند.

 

 

1553300

 

 

در دقیقه 88 بازی اشتباه عجیب و غریب مدافعان جنوا باعث شد توپ در محوطه جریمه به آلوارو موراتا برسد و این بازیکن که قصد عبور از ماتیا پرین را داشت با خطای این دروازه‌بان متوقف شد. داور نقطه پنالتی را اعلام کرد و بازهم کریستیانو رونالدو پشت توپ ایستاد و نتیجه را 2-1 کرد و در ادامه بازی با همین نتیجه پایان یافت.

دیدگاه‌ها