کد خبر : 1725265 | 24 آذر 1399 ساعت 00:41 | 86.6K بازدید | 3 دیدگاه

دو بازی، دو گل در Taça de Portugal

طارمی این جایگاه را از دست نمی‌دهد!

ستاره ایرانی پورتو روند خوب خود در این تیم را ادامه داد و توانست دروازه توندلا را باز کند.

به گزارش "ورزش سه"، نمایش درخشان مهدی طارمی در پورتو پس از حضور ثابت در ترکیب این تیم طی هفته‌های اخیر در بازی حذفی مقابل توندلا هم ادامه پیدا کرد و او توانست نقش موثری در برتری تیمش داشته باشد.

 

 

1553336

 

 

در یکی از دیدارهای مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی فوتبال پرتغال، تیم پورتو که مهدی طارمی را به همراه موسی مارگا در خط حمله داشت، از ساعت ۲۲ یکشنبه شب در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف توندلا رفت.

 

پورتو که از شروع مسابقه توپ و میدان را در اختیار گرفته بود، خیلی زود توسط ستاره ایرانی خود به گل رسید و از توندلا پیش افتاد تا طارمی هم برای دومین بازی متوالی در جام حذفی پرتغال گلزنی کند.

 

در دقیقه ۴ این مسابقه پاس در عمق از میانه زمین به محوطه جریمه توندلا را مهدی طارمی در رقابت تنه به تنه با مدافع حریف با تکل بلند زد که توپ پس از دفع ناقص دروازه‌بان و برخورد دوباره با ستاره ایرانی پورتو تبدیل به گل شد.

 

 

1553338

 

 

گل مهدی طارمی در دقیقه ۲۰ پاسخ داده شد، اما موسی مارگا در دقیقه ۲۴ روی پاس کات‌بک اوتاویو و با ضربه والی توانست دروازه توندلا را باز کند تا پورتو دوباره پیش بیفتد.

 

برتری یاران طارمی تا پایان مسابقه پابرجا ماند و پورتو موفق شد به پیروزی ۲ بر یک مقابل توندلا برسد تا به مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی پرتغال (Taça de Portugal) صعود کند.

 

مهدی طارمی در حالی توانست مقابل توندلا گلزنی کند که در دیدار اخیرشان در مرحله سوم جام حذفی پرتغال هم توانسته بود برابر تیم دسته سومی فابریل دو باریرو موفق به گلزنی شود و حالا برای دومین بازی متوالی این روند را در حضور ۷۳ دقیقه‌ای در زمین دنبال کند.

 

 

1553335

 

 

ستاره ایرانی پورتو که علاوه بر زدن دو گل در جام حذفی، در رقابت‌های لیگ برتر پرتغال هم دو گل به ثمر رسانده، حالا امیدوار است مثل بازی‌های داخلی که جایگاه ثابتی به دست آورده، در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا نیز که تیمش باید به مصاف یکی از صدرنشینان گروه‌ها(بایرن مونیخ، رئال مادرید، لیورپول، یوونتوس، چلسی، دورتموند و پاری‌سن‌ژرمن) برود، به‌عنوان بازیکن اصلی به زمین برود.

 

1553337

 

1553339

دیدگاه‌ها