کد خبر : 1725267 | 24 آذر 1399 ساعت 01:12 | 16.9K بازدید | 1 دیدگاه

میلان 2-2 پارما: بازگشت با درخشش تئو هرناندز

میلان در دیداری خانگی مقابل پارما به تساوی 2-2 رسید.

میلان 2-2 پارما: بازگشت با درخشش تئو هرناندز

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان استفانو پیولی در این دیدار ابتدا با دو گل از حریف عقب افتادند اما گل های تئو هرناندز در دقایق 58 و 1+90، روسونری از شکست نجات داد.

دو تیم بازی را متعادل آغاز کردند و تنها 5 دقیقه از بازی سپری شده بود که ماتیا گابیا دچار مصدومیت شد و سرمربی میلان مجبور شد اولین تعویضش را انجام بدهد و پیه‌ره کالولو را به زمین فرستاد.

 

1553348

 

در ادامه این میلانی ها بودند که تا اندازه ای بازی را در دست گرفتند اما تیم میهمان بود که در دقیقه 13 به گل اول بازی رسید. حرکت عالی ژروینیو از سمت چپ و پاس در عرض او با ضربه دقیق هرنانی به گل اول بازی تبدیل شد.

 

1553350

 

بعد از این گل میلانی ها کاملا بر بازی مسلط شدند و حملات خطرناکی روی دروازه حریف داشتند تا اینکه در دقیقه 24 توانستند به گل برسند؛ اما داور بعد از استفاده از VAR، این گل را به دلیل آفساید نپذیرفت.

برتری میلانی ها ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف توفیقی نداشتند تا اینکه در دقیقه 40، این تیم تا آستانه زدن گل تساوی پیش رفت ولی دو بار پیاپی ضربات براهیم دیاز و چلهان‌اوغلو به تیر دروازه برخورد کرد و دروازه پارما بسته ماند.

حملات میلان در دقایق پایانی نیمه اول هم ادامه داشت و در وقت های تلف شده بود که بار دیگر چالهان اوغلو تیر دروازه حریف را به لرزه درآورد و در نهایت این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

نیمه دوم را میلان با دو تعویض آغاز کرد و رافائل لیائو و هاگه به جای کاستیه‌خو و براهیم دیاز به زمین رفتند. این تغییرات باعث شد تا روسونری نیمه دوم را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 52، روی پاس لیائو، چالهان اوغلو می توانست دروازه پارما را باز کند اما ضربه او برای سومین بار به تیر دروازه برخورد کرد.

در حالی که میلانی ها سخت به دنبال زدن گل تساوی بودند، این پارما بود که در دقیقه 56 به گل دوم رسید. این بار هرنانی در نقش گل‌ساز ظاهر شد و ارسال خوب او از سمت راست را کورتیچ با ضربه سر تبدیل به گل دوم کرد.

میلانی ها خیلی سریع به این گل واکنش نشان دادند و در دقیقه 58، یکی از گل های خورده را جبران کردند. روی یک ضربه کرنر بود که ارسال دقیق چالهان اوغلو را تئو هرناندز با ضربه سر تبدیل به گل کرد.

 

1553351

 

بعد از این گل فشار حملات میلان ادامه داشت و بازیکنان این تیم بودند که بازی را کاملا در اختیار داشتند. هرچه به دقایق پایانی نزدیک می شدیم، حملات میلان شدت بیشتری می گرفت تا اینکه در اولین دقیقه از وقت های تلف شده بازی، هرناندز گل دوم خود و تیمش را به ثمر رساند.

روی یک حرکت تیمی بود که ابتدا ربیچ ضربه ای را به سمت دروازه پارما زد که دروازه این تیم برگشت داد اما توپ برگشتی با شوت دیدنی تئو هرناندز به گل دوم میلان تبدیل شد.

در ثانیه های پایانی اتفاق خاصی رخ نداد و در نهایت بازی با تساوی 2-2 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها