کد خبر : 1725274 | 24 آذر 1399 ساعت 01:26 | 31.9K بازدید | 1 دیدگاه

بارسلونا 1-0 لوانته: بازگشت به پیروزی با مسی

بارسلونا در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 1-0 لوانته را شکست بدهد.

بارسلونا 1-0 لوانته: بازگشت به پیروزی با مسی

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان رونالد کومان که در دو دیدار قبلی مقابل کادیز و یوونتوس شکست خورده بودند، در دیدار امشب برابر لوانته با تک گل لیونل مسی به برتری رسیدند.

لوانته بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی بازیکنان این تیم ابتکار عمل را در دست داشتند اما خیلی زود بازیکنان میزبان پیش کشیدند و توپ و میدان را در اختیار گرفتند. اما در دقیقه 12، لوانته می توانست به گل اول بازی برسد اما دی فروتوس که در موقعیت خوبی برای گلزنی قرار گرفته بود، توپ را دقیقا به جایی فرستاد که تراشتگن حضور داشت.

چهار دقیقه بعد نوبت بازیکنان بارسلونا بود که صاحب اولین موقعیت گلزنی شان شوند اما ضربه برایت‌ویت را دروازه بان لوانته دفع کرد.

حملات بارسا ادامه پیدا کرد و در دقیقه 21، گریزمان می توانست گل اول بازی را به ثمر برساند اما واکنش عالی فرناندز، مانع از گلزنی این ستاره فرانسوی با ضربه سر شد.

 

1553380

 

حملات بارسا ادامه داشت و این تیم صاحب چند موقعیت نصفه و نیمه دیگر هم شد اما در نهایت بازیکنان این تیم نتوانستند از فرصت‌های شان استفاده کنند و نیم اول با تساوی 0-0 به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد و در دقیقه 51، روی پاس جوردی آلبا، این مسی بود که صاحب یک موقعیت خوب شد ولی تکل به موقع مالسا، دروازه لوانته را نجات داد.

برتری بارسا ادامه پیدا کرد اما بازیکنان این تیم در ایجاد موقعیت روی دروازه حریف توفیقی نداشتند. در دقیقه 72 بود که روی یک ضربه کرنر، برایت‌ویت می‌توانست دروازه لوانته را باز کند ولی ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

حملات بارسا ادامه داشت و سرانجام در دقیقه 76 بود که قفل دروازه لوانته باز شد. اشتباه بازیکن لوانته در میانه زمین خودی باعث شد تا بارسا یک حمله سریع را طرح‌ریزی کند و روی پاس فرانکی دی یونگ، مسی با یک ضربه دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

1553378

 

در دقایق پایانی، باز هم این بازیکنان بارسا بودند که توپ و میدان را در اختیار داشتند و برای رسیدن به گل های بعدی تلاش کردند اما توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و بازی با همان نتیجه 1-0 به پایان رسید.

دیدگاه‌ها