کد خبر : 1725289 | 24 آذر 1399 ساعت 09:08 | 43.3K بازدید | 1 دیدگاه

ایستادگی علیه تیم سابق و مصدومیت

مرادمند و بررسی ناباورانه زخم عمیق (عکس)

مدافع آبی‌پوشان پایتخت در نخستین تقابل‌اش مقابل تیم سابق، به خوبی توانست توانایی‌های‌اش را نشان بدهد و حتی فرصت این را هم داشت تا بتواند با گلزنی از میدان خارج شود.

به گزارش "ورزش سه" هر چند شاگردان محمود فکری در فاز دفاعی روز گذشته انسجام همیشگی را نداشتند و شاید تغییر عارف غلامی و بازی دادن به محمد دانشگر، علت این آشفتگی بود اما محمدحسین مرادمند، یکی از خریدهای تابستانه آبی‌پوشان نیز به روند درخشان خود در ترکیب استقلال ادامه داد تا همچنان یکی از 11 مرد فیکس ترکیب فکری باشد. مرادمند که در مقابل تیم سابق خود دیروز به میدان رفت، به خوبی امین قاسمی‌نژاد را از جریان بازی بیرون انداخت تا زهردارترین مهاجم شهر خودرو نتواند کار خاصی را مقابل دروازه استقلال انجام بدهد.

 

مرادمند حتی روی دو ضربه کرنر، دو بار فرصت سرزنی هم پیدا کرد اما هیچکدام از آن‌ها راهی به دروازه فراهانی نیافت تا در امر گلزنی ناکام بماند؛ تکل خشن معصومی باعث آسیب دیدگی شدید زانوی مدافع استقلال شد اما او ترجیح داد تا حدود 60 دقیقه با مصدومیت بازی را دنبال کند و به خوبی توانست در زمان حضورش در زمین، بازی خوب خود را ادامه دهد و یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در دیدار روز گذشته به شمار می‌رفت که نمایش قابل قبولی را از خود نشان داد.

عکس: محسن بخشنده

 

1553414

 

1553413

دیدگاه‌ها