کد خبر : 1725290 | 24 آذر 1399 ساعت 09:09 | 7.3K بازدید | 0 دیدگاه

ماشین همچنان در انتظار "آن سه امتیاز" (عکس)

ماشین با شکست مقابل تراکتور همچنان در قعر جدول لیگ باقی ماند.

ماشین همچنان در انتظار "آن سه امتیاز" (عکس)

به گزارش ورزش سه؛ تیم ماشین سازی علی رغم بازی خوبی که مقابل تراکتور ارائه کرد، با دریافت گل در واپسین دقایق بازی، با نتیجه یک بر صفر مغلوب این تیم شد. ماشین سازی با متحمل شدن پنجمین باخت خود، با یک امتیاز در رده شانزدهم جدول رده بندی باقی ماند.

 

این تیم در کنار ذوب آهن، تنها تیم های بدون برد لیگ بیستم هستند. محمد سعید اخباری، سرمربی موقت ماشین سازی در نشست خبری پس از بازی با ابراز امیدواری نسبت به آینده تیمش، از اولین سه امتیازی صحبت کرد که در صورت کسب شدن، ماشین سازی را در یک مسیر رو به رشد قرار خواهد داد. او در این خصوص گفت: "فقط نیاز ما سه امتیاز اولیه است و بعد از آن کار به روال خواهد افتاد."

 

1553416

 

ماشین سازان برای رسیدن به هدفی که اخباری گفت، در دربی آذربایجان تلاش زیادی کردند اما نه تنها آن را عملی نکردند بلکه از کسب تک امتیاز هم بازماندند. حسرت و اندوه بازیکنان ماشین سازی در پایان بازی نشان از این دارد که آنها امید زیادی به تیم شان دارند و نمی توانند چنین شرایطی را تحمل کنند. این موضوع باعث شده تا آنها در تقابل های بزرگ شان مقابل استقلال، گل گهر و تراکتور به مغلوبانی سربلند تبدیل شوند که با حداقل گل، بازی را به حریف واگذار می کنند.

 

1553417

دیدگاه‌ها