کد خبر : 1725295 | 24 آذر 1399 ساعت 09:18 | 8.5K بازدید | 0 دیدگاه

کلاف پیچیده راس هرم کادر فنی آذربایجان تیملری

وضعیت فعلی کادر فنی تراکتور و ماشین در نوع خود منحصربفرد است.

به گزارش ورزش سه؛ تیم های ماشین سازی و تراکتور در حالی روز یکشنبه به مصاف هم رفتند که هفته گذشته با سرمربیان خود قطع همکاری کرده بودند. با توجه به ترافیک بازی ها در هفته های پیش رو، مسئولان دو باشگاه تصمیم به انتخاب سرمربیان موقت گرفتند تا فعلا کار را با آنها پیش برده و با فراغ بال بیشتری سرمربی آینده شان را انتخاب کنند. اوضاع اما به گونه ای که گفتیم ساده نیست و شرایط جالب و منحصربفردی را در کادر فنی دو تیم شاهد هستیم.

 

1553422

 

تراکتور؛ به رسم کسوت...

بعد از برکناری علیرضا منصوریان، باشگاه تراکتور مسعود شجاعی را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد. کاپیتان تراکتوری ها در شرایطی این وظیفه را بر عهده گرفت که پیش از این چنین تجربه ای نداشت اما از سال گذشته و در مقاطع مختلف، بارها صحبت حضور او در کادر فنی تراکتور مطرح شده بود. شجاعی بعد از این تصمیم باشگاه، علی نیکبخت را به کادر فنی تراکتور اضافه کرد. نیکبخت که زمانی مربی مسعود شجاعی بود، با توجه به شرایط سنی که دارد، مربی باتجربه ای به شمار می رود. نیکبخت در تمرینات اخیر تراکتور بیشتر نقش سرمربی را ایفا کرده و در نشست های خبری پیش و پس از بازی هم او بود که حضور یافت. در این میان مسعود شجاعی بیشتر وظایف مدیریتی و نظارتی را در تیم ایفا کرده و به نظر می رسد تصمیم گیرنده نهایی در تیم او باشد. در نشست خبری پس از دربی هم علی نیکبخت با اشاره به تعویض هایی که مسعود شجاعی انجام داد و بسیار هم موثر بودند، به خوبی این موضوع را روشن ساخت که تصمیم گیرنده نهایی چه کسی است.

 

1553423

 

ماشین سازی؛ در راس هرم!

اوضاع در ماشین سازی هم به مانند تراکتور، اندکی پیچیده است. بعد از قبول استعفای وحید بیاتلو، باشگاه ماشین سازی، محمد سعید اخباری را به عنوان سرمربی موقت خود انتخاب کرد. در کنار محمد سعید اخباری اما محمود شجاعی هم نقش پررنگی در تصمیمات کادر فنی ماشین در حال حاضر دارد. برادر بزرگتر مسعود شجاعی که از زیر ماسک و با توجه به ظاهر و فیزیکش، شباهت زیادی به محمد سعید اخباری دارد، نقشی کمرنگ تر نسبت به برادرش در ماشین دارد. اخباری ضمن حضور در نشست های خبری پیش و پس از بازی های ماشین سازی، حالت سرمربی تری نسبت به مسعود شجاعی دارد. او در بخش انتهایی صحبت های خود در نشست خبری پس از بازی با تراکتور نیز خود را در راس هرم کادر فنی ماشین سازی دانسته و اعلام کرد که در حال حاضر مسئول اصلی شرایط تیم اوست و باید برای بهتر کردن اوضاع تلاش کند.

 

1553424

دیدگاه‌ها