کد خبر : 1725300 | 24 آذر 1399 ساعت 09:20 | 13.2K بازدید | 2 دیدگاه

توخل: وضعیت نیمار فردا معلوم می‌شود

بعد از مصدومیت نیمار در دیدار دیشب PSG مقابل لیون، توماس توخل، سرمربی این تیم، می‌گوید برای اطلاع از شدت مصدومیت او منتظر دریافت نتایج اسکن‌ها خواهد ماند.

توخل: وضعیت نیمار فردا معلوم می‌شود

به گزارش "ورزش سه"، بعد از آنکه دیشب در جریان شکست 1-0 پاری سن ژرمن مقابل لیون، نیمار ستاره برزیلی PSG به شدت مصدوم شد و در حالی که از شدت ناراحتی به گریه افتاده بود با استفاده از برانکارد زمین را ترک کرد، توماس توخل، سرمربی او، در پایان بازی در پاسخ به سوالات خبرنگاران کنجکاو گفت درباره شدت مصدومیت نیمار باید منتظر دریافت نتایج اسکن‌های او ماند.

شرایط نیمار در بازی دیشب به شکلی بود که به نظر می‌رسید او با مصدومیتی شدید مواجه شده است. برخی رسانه‌ها از شکستن استخوان قوزک پای او خبر دادند. بعد از خطایی که تیاگو مندس، بازیکن لیون، روی نیمار انجام داد، او در حالی که با برانکارد از زمین بیرون برده می‌شد با چشمان اشکبار از بخت و اقبال خود گلایه‌مند بود. داور مسابقه بعد از بررسی صحنه توسط VAR مندس را به دلیل این خطا اخراج کرد.

در پایان بازی اصلی ترین سوال خبرنگاران از توماس توخل سرمربی PSG وضعیت نیمار بود. او در پاسخ گفت: "خبر جدیدی نیست. نیمار در اختیار دکترهاست و ما باید تا فردا صبر کنیم تا نتایج معاینات بیاید".

دیدگاه‌ها