کد خبر : 1725301 | 24 آذر 1399 ساعت 09:40 | 48.8K بازدید | 5 دیدگاه

اظهارات جنجالی نامزد ریاست باشگاه بارسلونا

مسی دستمزدش را کم نکند، باید از بارسا برود

امیلی روسود نامزد ریاست باشگاه بارسلونا می‌گوید لیونل مسی اگر مساله کاهش دستمزدها را نپذیرد از این تیم کنار گذاشته خواهد شد.

مسی دستمزدش را کم نکند، باید از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، امیلی روسود نامزد ریاست باشگاه بارسلونا که خود را برای شرکت در انتخابات پیش روی ریاست این باشگاه آماده می‌کند می‌گوید لیونل مسی ابرستاره آرژانتینی بارسا در صورتی که با مساله کاهش دستمزدها در این تیم موافقت نکند بارسا را ترک خواهد کرد.

 

1553438

 

روسود که خود را برای روز 24 ژانویه که روز برگزاری انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا است آماده می‌کند تا جانشین یوسپ ماریا بارتومئو رئیس مستعفی باشگاه شود که در ماه اکتبر از سمت خود کناره گیر‌ی کرد، در صحبتهایی که درباره مسائل مهم باشگاه از جمله آینده مسی و وضعیت مالی در میانه بحران کرونا داشت با این اظهارنظر جنجالی درباره مسی خبرساز شد.

 

روسود در مصاحبه با ARA گفت: " ما باید با مسی جلسه داشته باشیم و از او بخواهیم که با کاهش دستمزدها موافقت کند. در حال حاضر شرایط مالی باشگاه به شکلی است که ادامه روند فعلی دیگر ممکن نیست. ما از مسی خواهیم خواست که با این فداکاری موافقت کند. اما اگر توافقی بین ما حاصل نشود مسی باشگاه را ترک خواهد کرد".

 

1553439

 

نامزد ریاست بارسلونا در ادامه گفت: " مسی درخشان‌ترین صفحات تاریخ باشگاه را به نگارش درآورده و در این شکی نیست. ما باید به اسطوره‌هایمان احترام بگذاریم و برایشان حرمت قائل شویم ولی واقعیت این است که گفتم. من معتقدم واقعیتها را باید همانطور که هست مطرح کرد. اما همیشه البته منافع باشگاه اولویت اصلی است".

 

 

دیدگاه‌ها