کد خبر : 1725305 | 24 آذر 1399 ساعت 10:00 | 8.9K بازدید | 1 دیدگاه

آرتتا: کارت قرمز ژاکا بازی را تقدیم حریف کرد

میکل آرتتا می‌گوید آرسنال با دست خودش موجبات شکست در مقابل برنلی را فراهم کرده و اخراج ژاکا برتری کامل تیم را نیست و نابود کرده است.

آرتتا: کارت قرمز ژاکا بازی را تقدیم حریف کرد

به گزارش "ورزش سه"، بعد از شکست خانگی 1-0 آرسنال مقابل برنلی، میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید باورش نمی‌شود که تیمش برتری همه جانبه خود را به خاطر یک لحظه بی انضباطی از دست داده و به این ترتیب با دستهای خودش به حریف فرصت داده تا از این بازی به جای پیروزی با شکست خارج شود.

 

1553443

 

آرتتا با انتقاد از کاپیتان سابقش گرانیت ژاکا که در دقیقه 56 بازی از زمین اخراج شد گفت باورکردنی نیست که برتری تمام عیار تیمش با این اتفاق از بین برود. آرسنال تا دقیقه 56 حریف را تحت فشار گذاشته بود ولی اخراج ژاکا به دلیل گرفتن گردن بازیکن حریف، برتری را به برنلی داد و در نهایت اوبامیانگ با یک گل به خودی باعث پیروزی برنلی شد.

 

آرتتا در پایان بازی گفت: " عملکرد بچه‌ها را دیدید. آنها واقعاً می خواستند در این بازی پیروز شوند. فرصتهایی که ما خلق کردیم نشان دهنده این واقعیت است. ولی بعد ما با آن کارت قرمز خودمان با دست خودمان فرصت پیروزی‌ را دور انداختیم. ما به اندازه شصت تا هفتاد دقیقه برتری کامل و بلامنازع داشتیم و باید خیلی زودتر از آن اتفاق بازی را می بردیم".

 

1553444

 

سرمربی آرسنال در ادامه گفت: " ما از لحظه شروع بازی تا لحظه اخراج ژاکا تیم برتر میدان بودیم و برتری مان خیلی مشخص بود. ما در این مدت عالی بازی کردیم و از پاس‌ها، از خلق موقعیت‌ها و از روحیه و سبک بازی بچه‌ها کاملاً راضی هستیم. فکر کنم علت اخراج ژاکا فشاری است که در جریان بازی به بازیکنان وارد می‌شود ولی خب، این نمی تواند بهانه‌ای برای باخت ما باشد. شک ندارم که ژاکا این را قبول خواهد کرد و تقصیرش را خواهد پذیرفت".

 

 

دیدگاه‌ها