کد خبر : 1725316 | 24 آذر 1399 ساعت 10:59 | 20.9K بازدید | 0 دیدگاه

محمد دریس: قد بلندترین دروازه‌بان ایران هستم

سنگربان دو متری پیکان می گوید آنها تمام تلاششان را کردند تا به صدر جدول برسند ولی این اتفاق رخ نداد.

محمد دریس: قد بلندترین دروازه‌بان ایران هستم

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم رقابت های لیگ برتر، پیکان در حالی که این فرصت را داشت با پیروزی در برابر آلومینیوم اراک به صدر جدول لیگ برتر برسد، با تساوی بدون گل متوقف شد.
محمد دریس دروازه بان پیکانی ها در خصوص این بازی می گوید: خدا را شکر بازی خوبی بود. موقعیت های زیادی داشتیم و می توانستیم برنده باشیم و 3 امتیاز بازی را کسب کنیم. ان شالله بتوانیم در بازی بعد یک 3 امتیاز خوب در تبریز و در بازی با تراکتور کسب کنیم.


وی در مورد سه کلین شیتی که در این فصل داشته است گفت: خدا را شکر می کنیم. عملکرد خوبی داشتم. این کلین شیت ها با کمک سایر بازیکنان شد. همه زحمت کشیدند که توانستیم تاکنون گل های کمی دریافت کنیم. همچنین تشکر میکنم از مربى دروازه بان هایمان اقاى حسین اینانلو که مربى خیلى خوبی هستند. تمرین هاى به روزى دارند و از نظر ذهنى ما را برای بازی ها آماده میکنند.


پیکان در صورت پیروزی در این دیدار می توانست به صدر جدول لیگ برتر صعود کند. دریس در این خصوص گفت: می توانستیم بازی را ببریم ولی متاسفانه این اتفاق رخ نداد. تمام تلاش خودمان را کردیم که 3 امتیاز را کسب کنیم و به صدر جدول برویم. ان شالله در بازی های بعدی جبران کنیم.


دریس در پاسخ به این سوال که چه حسی دارد از اینکه بلند قد ترین سنگربان لیگ است، در حالیکه می خندید اینگونه پاسخ داد: قد بلندترین دروازه بان لیگ که چه عرض کنم فکر کنم قد بلندترین سنگربان کل کشور باشم. خدا را شکر از این مسئله راضی هستم.
وی درباره دیدار هفته آینده در مقابل تراکتو نیز پاسخ داد: بازی با تراکتور یک دیدار سخت است. تراکتور تیم خوبی است و آن دیدار هم در تبریز برگزار می شود. تمام تلاشمان را می کنیم که بتوانیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

دیدگاه‌ها