کد خبر : 1725334 | 24 آذر 1399 ساعت 12:04 | 27.8K بازدید | 3 دیدگاه

واکنش روزنامه‌ها به بازی بارسا: تک‌نوازی مسی(عکس)

بعد از درخشش لیونل مسی در پیروزی 1-0 بارسلونا بر لوانته روزنامه‌های کاتالان به ستایش از او پرداخته و نقش او در این پیروزی را تعیین‌کننده توصیف کردند.

واکنش روزنامه‌ها به بازی بارسا: تک‌نوازی مسی(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا دیشب در خانه خود نوکمپ میزبان لوانته بود و با تک گل ابرستاره آرژانتینی خود لیونل مسی با نتیجه 1-0 به پیروزی رسید. مسی با نقش مهم خود در این پیروزی روحیه‌بخش بار دیگر به سوژه اصلی رسانه‌های کاتالونیا تبدیل شد.

 

بارسا که مدتی بود روزهایی ابری را پشت سر می گذاشت با پیروزی دیشب بار دیگر در مسیر امیدواری قدم گذاشت. رونالد کومان سرمربی بارسلونا در پایان بازی با تایید این جو خوش‌بینی که لیونل مسی برای تیمش به ارمغان آورده بود گفت هیچ دلیلی وجود ندارد که بارسا امسال نتواند قهرمان اسپانیا شود.

 

روزنامه اسپورت چاپ کاتالونیا در صفحه اول امروز خود با اشاره به درخشش مسی در پیروزی بارسلونا از تیتر " تک‌نوازی مسی" استفاده کرد.

 

1553482

 

روزنامه اسپورت در صفحه اول خود نوشت: " ابرستاره آرژانتینی با یک گل پیروزی را برای بارسا به ارمغان آورد تا کشتی بارسا در دریای لالیگا به حرکت ادامه دهد. هر چند تغییر سیستم کومان نتیجه مثبتی نداشت و به جز مسی شاهد نمایش درخشانی از تیم نبودیم".

 

1553483

 

روزنامه دیگر کاتالونیا، موندو دپورتیوو هم صفحه اول خود را به درخشش و گلزنی لیونل مسی در بازی دیشب اختصاص داده و با تیتر "پایان خوش" به استقبال این پیروزی رفته تا ضمن ابراز نارضایتی از سبک بازی بارسلونا نشان دهد از گل مسی و کسب سه امتیاز مهم در این بازی خوشحال است.

 

 

دیدگاه‌ها