کد خبر : 1725335 | 24 آذر 1399 ساعت 12:09 | 9.3K بازدید | 1 دیدگاه

اسیر بدشانسی‌های فوتبال شدیم؛

رضایی: باخت به تراکتور دردناک بود

دروازه‌بان ماشین‌سازی معتقد است تیمش نمایش خوبی برابر تراکتور ارائه داد، اما با بدشانسی مواجه شد.

رضایی: باخت به تراکتور دردناک بود

به گزارش "ورزش سه"، محمدامین رضایی درباره شکست دیروز ماشین‌سازی در دربی تبریز اظهار کرد: این باخت برای ما دردناک و سخت بود و حتی بچه‌ها بعد از بازی نای حرف زدن نداشتند، اما اگر واقع‌بین باشیم، می‌بینیم که موقعیت‌های زیادی داشتیم و نمایش خوبی ارائه کردیم.

 

او ادامه داد: تمام بچه‌های ما تلاش کردند و از جان و دل مایه گذاشتند؛ حتی در چند صحنه مدافعان ما مقابل شوت بازیکنان حریف سر می‌گذاشتند تا گل نخوریم.

دروازه‌بان جوان ماشین‌سازی یادآور شد: بهانه نمی‌آوریم ولی شاید عده‌ای بگویند ما بهانه‌تراشی می‌کنیم، اما واقعا اسیر بدشانسی‌های فوتبال شدیم، وگرنه از نظر فنی نمایش خوبی ارائه کردیم.

 

رضایی اضافه کرد: در یک صحنه در دقیقه ۹۳ که در آن زمان، مسابقه فشار بالایی داشت و حفظ تمرکز کار سختی بود، روی بدشانسی کامل گل خوردیم و با وجود اینکه تلاش زیادی کردیم تا این اتفاق نیفتد، اما در نهایت با یک گل اتفاقی باختیم.

 

او با بیان اینکه اطمینان دارم شرایط ماشین‌سازی بهتر می‌شود، ابراز کرد: تیم ما ضعیف و بی‌شخصیت نیست و توانسته عملکرد خوبی ارائه کند. قطعا ماشین‌سازی شرایط بهتری تجربه خواهد کرد و این موضوع را در هفته‌های آینده می‌بینید. آقای اخباری که یک مربی جوان است، بالای سر ما هست و چندین سال است در لیگ برتر کار کرده و تجربه دارد. تیم ما انگیزه زیادی داشت و تلاش زیادی مقابل تراکتور کرد که نتیجه‌بخش نبود. امیدوار هستم خدا کمک کند و این تلاش را ادامه دهیم تا موفق شویم چون در غیر این صورت نتیجه نمی‌گیریم. اگر از جان و دل مایه بگذاریم، مطمئنا جایگاه تیم درست می‌شود و نتایج بهتری کسب می‌کنیم.

دیدگاه‌ها