کد خبر : 1725375 | 24 آذر 1399 ساعت 15:10 | 8.3K بازدید | 0 دیدگاه

مسوولان باید حمایت کنند تا موفقیت تداوم داشته باشد

ناصری: برای خوشحالی هواداران خواهیم جنگید

مدافع راست نفت آبادان امیدوار است با تداوم حمایت‌ها بتوانند در ادامه فصل نیز شرایط خوبی را دنبال کنند.

ناصری: برای خوشحالی هواداران خواهیم جنگید

به گزارش "ورزش سه"، عبدالله ناصری، مدافع راست نفت آبادان در بازی برابر گل گهر موفق شد یکی از گل‌های تیمش را پایه گذاری کند و در پیروزی بزرگ تیمش سهم داشته باشد. او درباره بازی با گل گهر و پیروزی مقابل حریف می‌گوید: این یکی از سخت‌ترین بازی‌های ما بود. ما هفته قبل برابر استقلال قرار گرفته بودیم و فشار زیادی به بازیکنان وارد شده بود. اینکه گل هم دریافت کردیم روی همین مساله بود. با این حال با شناخت کامل حریف و آنالیزی که کادرفنی صورت داده بود، موفق شدیم به نتیجه دست یابیم.

 

وی درباره کامبک تیمش در این بازی گفت: روحیه خوبی در تیم وجود دارد که باعث می‌شود برای کسب نتیجه تحت هر شرایطی بجنگیم. حریفان در این فصل واقعا هزینه بالایی کرده‌اند اما ما نیز در تلاش هستیم تا به پشتوانه حمایت هواداران که با هیچ عددی قابل ارزش‌گذاری نیست، به موفقیت برسیم. خیلی خوشحالم که بار دیگر آنها را خوشحال دیدم و امیدوارم بتوانیم تا هفته پایانی رضایت آنها را به دنبال داشته باشیم. مهمترین مساله این است که آنها به تیم اعتماد داشته باشند و در کنار ما باشند. هیچ چیز فوتبال قابل پیش بینی نیست و برد و باخت همیشه در کنار آن قرار دارد. ما این اطمینان را می‌دهیم که در هر بازی برای برد بجنگیم و در این مسیر نیز روی حمایت آنها حساب باز کرده‌ایم.

ناصری درباره پاس گل خود در این بازی گفت: همه تیم در موفقیت‌ها سهیم هستند. من از این بابت که سهمی در این برد داشتم خوشحالم اما همانطور که گفتم ما یک تیم هستیم و با یک هدف بزرگ و آن هم خوشحالی هواداران است. می‌خواهیم بزرگترین اتفاق را برای هواداران رقم بزنیم و در فصلی که آنها کنار ما نیستند، باعث شویم تا دلگرمی بزرگی برای‌شان شکل گیرد.

 

مدافع راست نفت آبادان درباره تجربه پورموسوی برای قهرمانی با استقلال خوزستان و اینکه این اتفاق برای نفت نیز قابل تکرار است گفت: گفتم که فوتبال غیرقابل پیش بینی است اما هر موفقیتی نیازمند این است که تمام ابرازها در کنار هم قرار گیرند. خوشبختانه چه از نظر مدیریتی، کادرفنی و بازیکنان و البته حمایت و دلگرمی هواداران ما شرایط خوبی داریم. اما این موضوع باید تداوم داشته باشد و خصوصا اینکه حمایت ها از سوی مسوولان در بالاترین شرایط باشد. نمی‌شود گفت قهرمانی اما قطعا ما برای بهترین اتفاق خواهیم جنگید.

 

دیدگاه‌ها