کد خبر : 1725384 | 24 آذر 1399 ساعت 16:02 | 9.6K بازدید | 0 دیدگاه

بازگشت دوباره فن مارویک به تیم ملی امارات

سرمربی باتجربه و کهنه کار هلندی، یک بار دیگر هدایت تیم ملی امارات را برعهده گرفت.

بازگشت دوباره فن مارویک به تیم ملی امارات

به گزارش "ورزش سه"، فدراسیون فوتبال امارات با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی خبر از توافق مجدد با برت فن مارویک سرمربی هلندی داد تا این پیرمرد 68 ساله یک بار دیگر هدایت اماراتی ها را عهده بگیرد.
فن مارویک که سابقه هدایت تیم های فاینورد، دورتموند، هامبورگ و تیم های ملی هلند، عربستان و استرالیا را در کارنامه دارد، در تاریخ 20 مارس 2019 به عنوان سرمربی تیم ملی امارات انتخاب شد.


او در یازده دیداری که هدایت تیم ملی امارات را برعهده داشت، در 6 بازی به پیروزی رسید، در 4 مسابقه شکست خورد و در یک دیدار نیز به تساوی دست یافت.


اما نتایج کسب شده توسط فن مارویک مورد تأیید اماراتی ها نبود و در 4 دسامبر 2019، اتحادیه فوتبال امارات متحده پس از شکست 4 بر 2 در برابر تیم ملی قطر، در بیست و چهارمین دوره جام خلیج فارس، این سرمربی کهنه کار را از کار اخراج کرد.

 

1553585

 


حالا و پس از گذشت یک سال، اماراتی ها خورخه لوئیز پینتو را از سمتش اخراج کردند و نیمکت تیمشان را دوباره به برت فن مارویک هلندی سپردند. پینتو در 3 دیدار دوستانه ای که هدایت امارات را برعهده داشت، به یک پیروزی دست یافت و در دو دیدار شکست خورد تا از سمتش برکنار شود.


تیم ملی امارات در رقابت های مقدماتی جام جهانی 2022 با تیم های ویتنام، مالزی، تایلند و اندونزی همگروه است و با 6 امتیاز از 4 بازی، در رده چهارم گروه قرار دارد.

دیدگاه‌ها