کد خبر : 1725397 | 24 آذر 1399 ساعت 16:55 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

جوردی آلبا:

بیش از اندازه زجر کشیدیم؛ مسی ناجی ما شد

مدافع چپ بارسا به برد پرزحمت برابر لوانته واکنش نشان داد.

بیش از اندازه زجر کشیدیم؛ مسی ناجی ما شد

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا شب گذشته به زحمت و به لطف گل دقیقه 76 لیونل مسی توانست در خانه از سد لوانته بگذرد. بارسا خوش شانس بود که در دقایق پایانی گل تساوی را دریافت نکرد. آبی اناری ها در نیمه دوم به خصوص شانس های خوبی را از دست دادند و در مجموع شایسته برد بودند هرچند که سه امتیاز بسیار پرزحمتی بود.

 

 

1553523

 

 

جوردی آلبا مدافع چپ بارسا در پایان بازی گفت:« بازی برابر لوانته همیشه سخت است و این تیم معمولا ما را به زحمت می اندازد. لوانته تیمی خوب با مجموعه بازیکنان باکیفیت است. آنها مربی خوبی هم دارند که روی تیمش به خوبی کار کرده است. معتقدم ما هم نسبت به بازی های قبل بسیار بهتر کار کردیم؛ چه در فاز حمله و چه در دفاع.»

 

آلبا ادامه داد:« مهاجمان سعی خودشان را می کنند ولی امشب مسی ما را نجات داد. می دانیم که اگر توپ را به مسی بدهیم، می تواند کارهای بزرگی انجام دهد. وقتی فرصت ها خراب می شوند، طبیعتا استرس بر تیم حاکم می شود ولی امشب به فشار ادامه دادیم و در نهایت اصرار به گلزنی نتیجه داد. معتقدم از هر نظر خوب بودیم و شایسته کسب سه امتیاز؛ هرچند که قبول دارم بیش از اندازه زجر کشیدیم.»

 

 

1553378

 

 

مشکل با سیستم جدید و شانس قهرمانی:« اینطور نیست و ما با سیستم جدید رونالد کومان مشکلی نداریم. فقط یکسری ایرادات و اشتباهات فردی است که باید برطرف شوند. اگر به روند باثباتی در لیگ برسیم، جبران امتیازات عقب افتاده امکانپذیر خواهد بود.»

 

 

دیدگاه‌ها