کد خبر : 1725412 | 24 آذر 1399 ساعت 17:23 | 22.1K بازدید | 0 دیدگاه

گواردیولا: در مورد گلادباخ فقط یک نگرانی دارم

پپ گواردیولا مدعی شد از تجربیات گذشته می داند گلادباخ تیمی بزرگ در آلمان است.

گواردیولا: در مورد گلادباخ فقط یک نگرانی دارم

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی قبل قرعه کشی دور یک هشتم لیگ قهرمانان برگزار شد و بر این اساس منچسترسیتی در دور بعدی باید به مصاف گلادباخ برود. پپ گواردیولا در نشست خبری قبل از دیدار فردا شب تیمش مقابل وست بروم در لیگ برتر، در مورد حریف سیتی در لیگ قهرمانان و آخرین شرایط سرخیو آگوئرو صحبت کرد.

 

دیدار مقابل گلادباخ در لیگ قهرمانان: "وقتی در آلمان مربیگری می کردم متوجه شدم گلادباخ چقدر تیمی بزرگ، مهم و تاریخی محسوب می شود. من به کیفیت و سبک زیبا فوتبال آنها بسیار احترام می گذارم. گلادباخ در گروهی با حضور تیم هایی چون شاختار، اینتر و رئال و با ارائه با دو نمایش فوق العاده مقابل شاختار صعود کرد.

 

1552039

 

تنها نگرانی من این است که بتوانیم در بهترین شرایط ممکن در ماه فوریه مقابل آنها ظاهر شوم. تا امروز تنها خلاصه هایی از بازی های گلادباخ را دیده ام و از امروز باید روی این دیدار کار کنیم."

 

بازی فردا شب مقابل وست بروم: "من می دانم که همه تمایل دارند که بدانند در آینده چه اتفاقی می افتد اما من نمی دانم. من حتی نمی دانم فردا مقابل وست بروم نیز چه اتفاقاتی در پیش است، بنابراین نمی توانم به سه یا چهار ماه بعد یا فصل آینده فکر کنم. هر چیز دیگری حدس و گمان است. امروز بر خلاف روزهای قبل سرخیو آگوئرو در کنار ما تمرین کرد و فردا در مورد بازی دادن به او تصمیم خواهیم گرفت."

 

درگذشت ژرارد هولیه: "این خبر غم انگیزی است و من به نمایندگی از باشگاه منچسترسیتی، به خانواده او تسلیت عرض می کنم. هولیه فردی فوق العاده دوست داشتنی بود و من در جلسات یوفا یا زمانی که مقابل لیون یا برای بارسلونا بازی می کردم با هولیه آشنا شدم. این خبری غم انگیز برای همه ارکان فوتبال در دنیا بود و من بهترین ها را برای خانواده هولیه آرزو می کنم."

دیدگاه‌ها