کد خبر : 1725429 | 24 آذر 1399 ساعت 18:26 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

فرانک لمپارد: اتلتیکومادرید؟ سخت ترین قرعه ممکن

فرانک لمپارد، سرمربی چلسی مدعی شد اتلتیکومادرید حریفی باکیفیت و دشوار است.

فرانک لمپارد: اتلتیکومادرید؟ سخت ترین قرعه ممکن


به گزارش "ورزش سه"، چلسی باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان به مصاف اتلتیکومادرید برود و بسیاری این تیم را در کنار بارسلونا دشوارترین قرعه ها برای تیم های صدرنشین می دانستند. حالا فرانک لمپارد در نشست خبری دیدار مقابل ولورهمپتون در لیگ برتر به این مسابقه و البته شکست ابتدای هفته مقابل اورتون اشاره داشته است.

 

دیدار برابر اتلتیکومادرید در لیگ قهرمانان: "اغلب مردم می گویند با توجه به فرم فعلی، وضعیت اتلتیکومادرید در لالیگا، تجربه اروپایی آنها و کیفیت تیم و بازیکنان، این سخت ترین قرعه ای بود که می توانست نصیب چلسی شود، اما تمامی قرعه ها در لیگ قهرمانان دشوار است. هنگام برگزاری هر دیداری باید به خود ایمان داشته باشیم و اگر قصد قهرمانی در لیگ قهرمانان دارید باید این تیم ها را شکست دهید، شرایط اینگونه است.

 

1552952

 

اتلتیکومادرید فصل گذشته موفق به حذف کردن لیورپول از لیگ قهرمانان شد و من آن دیدار را تماشا کردم. بدیهی است که اتلتیکو یک تیم بزرگ و با تجربه بوده و بازیکنانی باکیفیت در ترکیب دارد. اما ما باید در میدان حاضر شده و کار خود را انجام دهیم."

 

شکست برابر اورتون: "لیگ برتر بخشنده نیست و چیزی را به شما هدیه نمی دهد، تقریبا هر آخر هفته و در هر مسابقه ای متوجه این موضوع می شویم. ما شنبه در سطح بالایی نبودیم و مغلوب شدیم. ما دوره طولانی شکست ناپذیر بوده، فوتبال خوبی ارائه داده و همچنین در بازی هایمان برنده شده ایم.

 

من همیشه نمی گویم خوب بوده ایم، چون می دانم بازی بعدی همیشه مهمترین مسابقه است، اما ما در مدت اخیر خوب بازی کرده و با این سبک هم نتیجه گرفته ایم. اما این لیگ برتر است و در دیدار مقابل تیم هایی مانند اورتون انتظار دیگری ندارید. آن روز عملکرد چندان خوبی نداشتیم و مغلوب شدیم."

دیدگاه‌ها