کد خبر : 1725514 | 25 آذر 1399 ساعت 11:43 | 8.1K بازدید | 0 دیدگاه

سالاری: کلین‌شیت‌هایم به دلیل ساختار خوب تیم است

دروازه بان مس رفسنجان می گوید چمن مصنوعی قائمشهر کیفیت کمتری نسبت به چمن رفسنجان دارد و این کار را برای آنها سخت می کند.

سالاری: کلین‌شیت‌هایم به دلیل ساختار خوب تیم است

به گزارش "ورزش سه"، تیم مس رفسنجان در هفته ششم رقابت های لیگ برتر به نخستین پیروزی خود دست یافت. ناصر سالاری سنگربان رفسنجانی ها برای سومین بار در این فصل موفق به ثبت کلین شیت شد. البته او علت این کلین شیت ها را ساختار خوب تیم مس رفسنجان می داند.


سالاری درباره بازی با نفت مسجدسلیمان گفت: بازی با نفت مسجدسلیمان دیدار سختی بود. آنها خوب نتیجه گرفته بودند و هفته قبلش نیز سپاهان را با نتیجه خیلی خوبی برده بودند. این دیدار خیلی برای ما مهم بود و می خواستیم از آن شرایط خارج شویم و می خواستیم اولین 3 امتیاز را کسب کنیم. بازی خیلی خوب برای ما پیش رفت و بچه ها خیلی خوب تلاش کردند. در این بازی به حقمان که برد بود رسیدیم.


دروازه بان مس در مورد 3 کلین شیتی که در این فصل داشته است گفت: تیم ما جزو تیم هایی است که ساختار خیلی خوبی دارد. درست است که کلین شیت به اسم دروازه بان نوشته می شود ولی در همه این بازی ها، کل تیم ساختار درستی داشتیم و شاید می شود گفت که من کمترین نقش را داشته ام. با توجه به شرایطی که در تیم ما هست، امیدوارم از لحاظ تاکتیکی همین شرایط را ادامه دهیم.


او درباره بازی هفته آینده با نساجی قائمشهر گفت: بازی با نساجی دیدار سختی است. آنها نیز مانند ما در چمن مصنوعی بازی می کنند ولی بالاخره شرایط میزبانی و مهمانی در همه بازی ها وجود دارد. فکر می کنم کیفیت چمن مصنوعی مازندران از چمن مصنوعی رفسنجان پایین تر است. اما ما تمام تلاشمان را می کنیم تا روند خوبمان را ادامه دهیم. نساجی جزو تیم های خوب لیگ است و تاکنون نتایج خوبی گرفته است ولی فکر می کنم بتوانیم به خواسته های کادرفنی برسیم.

 

1552751


وی درباره اینکه آیا مس می تواند امسال شگفتی ساز شود پاسخ داد: مطمئنا این نتایج خوب ما تکرار می شود. تیم ما جزو تیم هایی است که پتانسیل خوبی دارد و در بازی های گذشته نیز این را نشان داده است. ما کمی بدشانس بودیم و اینکه تیم ما از لیگ یک آمده بود و درست است که ما بازیکنان با تجربه ای داریم ولی این تطبیق پذیری کمی زمان می خواهد و من فکر می کنم از این به بعد روزهای بهتری داشته باشیم.


سالاری همچنین در مورد مطالباتش از باشگاه رایکای بابل نیز گفت: من از باشگاه خونه به خونه که اکنون به رایکای بابل تغییر نام داده، طلب دارم و دو سالی می شود که از این تیم حکم فدراسیون را گرفته ام و هر باری که من پیگیر این قضیه می شوم، فدراسیون می گوید که مانع از جذب بازیکن و مربی جدید توسط این تیم می شود ولی این تیم طی این دو سال هر سری خیلی راحت بازیکن جدید جذب می کند و در مسابقات شرکت می کند.
او ادامه داد: این حکمی که من گرفته ام هر سری عقب می افتد در حالیکه آن را خود فدراسیون صادر کرده است. من از فدراسیون خواهش میکنم پیگیر مطالبات ما باشد. بازیکنی که دو سه سال پیش در تیمی بازی کرده و بعد از گذشت این مدت به دنبال طلب آن زمان خودش است. 


سالاری در پایان گفت: جالب است که از طرف باشگاه رایکا با ما تماس می گیرند و می گویند تنها 40 درصد از طلب سه سال پیش را بگیرید و بقیه را ببخشید. علنا می گویند اگر این کار را نکنید، بازیکنان دیگری که طلب دارند را راضی می کنیم و حکم ما همینجوری می ماند. از فدراسیون خواهش می کنم پیگیر مطالبات ما باشد. بازیکنی که بعد از چند سال بخواهد طلب همان زمانش را بگیرد، کمترین خواسته است.

دیدگاه‌ها