کد خبر : 1725567 | 25 آذر 1399 ساعت 16:28 | 22.9K بازدید | 1 دیدگاه

تا ورزشگاه با اتوبوس شهرخودرو رفتم؛

عبدیان: بله، به مهدی رحمتی هدیه دادم!

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال به حواشی پیرامون دیدار اخیرش با سرمربی شهرخودرو واکنش نشان داد.

عبدیان: بله، به مهدی رحمتی هدیه دادم!

به گزارش "ورزش سه"، مهدی عبدیان در واکنش به حضورش در اتوبوس تیم شهرخودرو قبل از دیدار با استقلال اظهار کرد: هواداران استقلال آنقدر باشرف هستند که می‌خواهند نتایج‌شان فقط داخل زمین اتفاق بیفتد. با افتخار به دیدار رحمتی رفتم و برای تمام مربیان استقلالی، به‌جز بازی مقابل این تیم آرزوی موفقیت داشته و دارم.

 

او ادامه داد: خدا را شکر که کدورت‌ها میان رحمتی و حسینی رفع شد و امیدوار هستم روزی برسد تا تمام استقلالی‌ها با یکدیگر در صلح و رفاقت باشند.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال یادآور شد: حسینی در قطر هم از رحمتی عذرخواهی کرده و قبلا این کدورت‌ها رفع شده بود، اما به او گفتیم برود و مقابل دروبین‌ها هم از رحمتی عذرخواهی کند.

 

عبدیان تاکید کرد: رحمتی رکوردار کاپیتانی استقلال و یکی از بزرگان تاریخ این باشگاه است؛ من قبل از دیدار با شهرخودرو هم به دیدار او رفتم و هم به او هدیه دادم. دلیلی برای پنهان کردن این قضیه ندارم و به همین دلیل به همراه رحمتی و سایر اعضای تیم شهرخودرو با اتوبوس این تیم به استادیوم رفتیم. ستاره استقلال مقابل شهرخودرو کدام بازیکن بود!؟ مظاهری. همین نکته نشان می‌دهد رحمتی و تیمش مردانه جنگیدند.

 

او با اشاره به عملکرد بازیکنان جدید استقلال گفت: مظاهری، نادری، مهدی‌پور و موسوی خیلی خوب توانستند در ترکیب استقلال جا بیفتند. مهم‌ترین مسئله در نقل و انتقالات برای‌مان شخصیت بازیکنان بود که تک‌تک آنها ثابت کردند لیاقت پوشیدن پیراهن مقدس استقلال را دارند.

 

دیدگاه‌ها