کد خبر : 1725614 | 25 آذر 1399 ساعت 19:52 | 13.1K بازدید | 0 دیدگاه

میکل آرتتا: حق دارید انتقاد کنید، سرم پایین است

میکل آرتتا، سرمربی آرسنال درخواست کرد از او انتقاد شود، نه از بازیکنانش.

میکل آرتتا: حق دارید انتقاد کنید، سرم پایین است

به گزارش "ورزش سه"، آرسنال در هفته های اخیر روند بسیار ضعیفی را طی کرده و با شکست های متوالی در حال حاضر در رتبه نازل پانزدهم در جدول لیگ برتر قرار گرفته است. میکل آرتتا در آستانه دیدار فردا شب برابر ساوتهمپتون رده چهارمی مدعی شد حتی در روزهای پیروزی نیز روی نیمکت آرسنال فشار وجود دارد.

 

میکل آرتتا گفت: "من همیشه فشار را احساس می کنم و حتی وقتی روزهای خوبی را در ماه های گذشته سپری می کردیم نیز همه چیز زیبا نبود. باور کنید در چند ماه آخر تابستان نیز لحظات سخت بسیار وجود داشت و هیچگاه همه چیز خوب، آسان و لذت بخش نبود. اما بدیهی است هنگامی که برنده می شوید، روحیه متفاوت دارید و تنها فشار پس از کسب پیروزی، دوباره پیروز شدن است، اما فشار همیشه وجود دارد.

 

1553444

 

اما من این فشار را ترجیح می دهم زیرا در این شرایط شما همیشه به فکر برنده شدن و رفتن به سوی فتح جام بعدی هستید. اما واقعیت ما در حال حاضر این است و باید با آن روبرو شویم. ما باید با شجاعت، مبارزه و تسلیم نشدن با این شرایط روبرو شویم، زیرا حالا زمان پنهان شدن نیست.

 

شما حق دارید از من انتقاد کنید زیرا برنده نمی شوم. پس چه کار دیگری می توانم انجام دهم؟ باید سرم را پایین انداخته ، بیشتر کار کنم و سعی کنم و پیشرفت کنم. در پایان بیشتر مسئولیت با سرمربی است و به همین دلیل که من انتقادات را قبول می کنم، زیرا شما می توانید هر چه که می خواهید توضیح دهید، اما در پایان باید در مسابقات برنده شوید. اما از شما می خواهم به من حمله کنید، نه بازیکنان آرسنال."

دیدگاه‌ها