کد خبر : 1725630 | 25 آذر 1399 ساعت 21:20 | 10.8K بازدید | 0 دیدگاه

پیرلو: پورتو؟ فعلاً باید روی بازی های لیگ تمرکز کنیم

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس معتقد است تیمش در مسابقه فردا برابر آتالانتا کار دشواری پیش رو خواهد داشت.

پیرلو: پورتو؟ فعلاً باید روی بازی های لیگ تمرکز کنیم

به گزارش "ورزش سه"، اگرچه آتالانتا در فصل جدید رقابت های سری آ نتوانسته نتایج خوب گذشته را تکرار کند اما به طور قطع در مسابقه فردا شب حریف بسیار دشواری برای یوونتوس خواهند بود؛ موضوعی که سرمربی بیانکونری یعنی آندره پیرلو نیز به آن واقف است.

 

آندره پیرلو، سرمربی یوونتوس پیش از بازی فردای تیمش مقابل آتالانتا گفت: " این یک بازی دشوار مقابل یک حریف قدرتمند است؛ مسابقه ای که چندین سال است به یک واقعیت بزرگ در فوتبال ایتالیا تبدیل شده است. ما پیشرفت آنها را نه تنها در سری آ بلکه در لیگ قهرمانان اروپا نیز دیده ایم؛ بنابراین کار بسیار سختی خواهیم داشت و باید با نگرش قرار گرفتن مقابل یک تیم عالی برابر آنها ظاهر شویم.

 

 

1553316

 

 

من از ثبات آتالانتا تعجب نمی‌کنم چرا که آنها به لطف تلاش بسیار زیاد و مربی خوب شان به این جایگاه رسیده اند بنابراین احترام زیادی برای آنها قائل هستیم. جان پیرو گاسپرینی کار را در اینجا و آکادمی باشگاه یوونتوس آغاز کرد و به هر تیمی که رفت موفق عمل کرد. او یک روش کاملا خاص برای بازی دارد و ایده هایش نتیجه بخش است."

 

پیرلو در ادامه گفت: "تیم ما بیش از هر چیز دیگری تمایل به نتیجه گرفتن از طریق رویکرد تهاجمی، تلاش برای گرفتن سریع توپ و بازی کنترلی دارد. ما باید از نظر فنی پیشرفت کنیم چرا که نمی توانیم پاس های زیادی را بین خود رد و بدل کنیم و این موضوع به تلاش زیاد احتیاج دارد. اصلی ترین چیز برای تیم تمرکز است چرا که ما هنوز در برخی مواقع حواسمان پرت می شود. اگر 95 دقیقه حواس جمع نباشیم کار برای ما سخت می شود."

 

 

1553572

 

 

پیرلو درباره تقابل با پورتو در لیگ قهرمانان اروپا: " وقتی به این مرحله از مسابقات می رسیم طبیعتاً همه حریفان دشوار هستند. ما به پورتو احترام بگذاریم و باید با نگرش صحیح مقابل آنها روبرو شویم. هر چند که فعلا باید روی لیگ تمرکز کنیم."

دیدگاه‌ها