کد خبر : 1725631 | 25 آذر 1399 ساعت 21:27 | 64.1K بازدید | 11 دیدگاه

مارکو رویس و انتخاب بهترین از بین مسی و رونالدو

مارکو رویس، کاپیتان باتجربه دورتموند لیونل مسی را بهترین بازیکن تاریخ فوتبال خطاب کرد.

مارکو رویس و انتخاب بهترین از بین مسی و رونالدو


به گزارش "ورزش سه"، در سالهای اخیر بحث و جدل فراوانی بین کارشناسان و هواداران فوتبال در مورد بهترین بازیکن تاریخ فوتبال وجود داشته و تعدد ستاره های بزرگ در ادوار مختلف این انتخاب را دشوار کرده است. مارکو رویس به تمجید از کریستیانو رونالدو نیز پرداخته، اما مدعی شد او فاصله ای زیادی با لیونل مسی دارد و بدین ترتیب از نظر کاپیتان دورتموند، ستاره آرژانتینی بارسلونا بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است.

 

1553438

 

مارکو رویس گفت: "در حال حاضر انتخاب کار دشواری است ، زیرا مسی و رونالدو ده سال است که بر همه عناوین سلطه دارند. بطوریکه نمی توانید آنها را به خاطر بازی در این سطح در تمام این سالها، به ثمر رساندن گلهای بسیار و کسب عناوین زیاد به اندازه کافی ستایش کنید. اینکه مسی و رونالدو برای مدتی طولانی این آمادگی را حفظ کرده و حتی پیشرفت  هم کرده اند شگفت آور است. بنابراین آنها همیشه دو نفر از بهترین ستاره های کره زمین خواهند بود.

 

من فکر می کنم که در حال حاضر بازیکنان جوانی هستند که به سطح بالایی رسیده اند، اما برای من لیونل مسی بهترین بازیکن بوده و کریستیانو با اختلاف پشت سر او است. سپس بازیکنانی مانند نیمار، کیلیان امباپه، ویرژیل فن دایک یا محمد صلاح حضور دارند که پیشرفت فوق العاده ای داشته اند. بهترین بازیکن تاریخ فوتبال؟ لیونل مسی."

دیدگاه‌ها