کد خبر : 1725637 | 25 آذر 1399 ساعت 22:15 | 35K بازدید | 0 دیدگاه

یان فرتونگن:

مصدومیت از ناحیه سر، ۹ ماه روی بازی من اثر گذاشت

یان فرتونگن، مدافع سابق تاتنهام می گوید که بعد از مصدومیتی که از ناحیه سر برایش پیش آمده بود، دوران دشواری را سپری کرد.

مصدومیت از ناحیه سر، ۹ ماه روی بازی من اثر گذاشت

به گزارش "ورزش سه"، یان فرتونگن که هم اکنون در بنفیکا حضور دارد، در جریان بازی مرحله رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپای فصل 20-2019 و در جریان دیدار تاتنهام برابر آژاکس از ناحیه سر آسیب دید؛ مصدومیتی که در اثر برخورد با هم تیمی اش یعنی توبی آلدرویرلد حاصل شد.

 

باشگاه تاتنهام بعد از آن مسابقه تایید کرد که از نظر مغزی هیچ خطری یان فرتونگن را تهدید نمی‌کند اما حالا مدافع بلژیکی در مصاحبه ای درباره دشواری های پس از این مصدومیت صحبت های جالب و در نوع خود عجیبی را مطرح کرده است.

 

 

1553900

 

 

فرتونگن در این باره گفت: " بسیاری از مردم نمی دانند اما من بعد از آن برخورد در دیدار مقابل آژاکس سختی زیادی کشیدم. این اولین بار است که من در مورد آن صحبت می کنم. من نباید به بازی ادامه می‌دادم. این اتفاق به مدت 9 ماه روی من اثر گذاشت و من نتوانستم آنگونه که دلم می خواهد در زمین مسابقه حاضر شوم."

 

فرتونگن درباره شایعات اختلاف با ژوزه مورینیو که باعث شد فصل گذشته نیمکت‌نشین شود: " همه فکر می‌کنند من از ژوزه مورینیو عصبانی هستم اما اینگونه نبود و من فقط نمی توانستم بازی کنم. هنوز یک سال از قرار دادن باقی مانده بود و مجبور بودم به میدان بروم اما وقتی این اتفاق رخ داد، بد عمل کردم. نیمکت نشین شدن من هیچ ارتباطی با مورینیو نداشت و من در آن مقطع نمی‌توانستم عملکرد خوبی ارائه دهم. حتی فکر می کنم او نسبت به عملکردم خیلی به من بازی می داد."

 

 

1553899

دیدگاه‌ها